wie weet waar je dit ook al eens weer kan kopen? is een bouwpakket van karton wat je helemaal naar eigensmaak kan decoreren! ik kan en niet meer op komen. aub help
Het ziet er inderdaad grappig uit maar ik vraag me af of dit 'mag' van de kraamhulp. De zijkanten zitten namelijk helemaal dicht en ik dacht dat niet veilig genoeg is ivm voldoende ventilatie/lucht. Stel dat de kleine naar de zijkant rolt met het gezichtje tegen een wand... Ik zou het voor de zekerheid navragen voordat je er geld aan besteed.
die is het ! bedankt! over de veiligheid ik had bij fynn ook een heledichte wieg en die mocht ook. en in deze zelfde uitvoerig heb je ook houten wiegen
Graag gedaan. Volgens mij mogen die wiegjes wel hoor. Het wiegje dat wij voor Ayla gebruikte en nu weer voor deze beeb gaan gebruiken is ook helemaal dicht, alleen in de bodem hebben we extra luchtgaatjes gemaakt. Misschien kan dat hier ook wel.
Ze kunnen het afraden maar hetgeen wat je aanschaft ben je natuurlijk zelf verantwoordelijk voor. Leuke wieg!