Hallo, ik ben benieuwd of er hier iemand is die ervaring heeft met een kartonnen wiegje. Zag er laatst een in een tijdschrift en het leek mij wel leuk om deze aan te schaffen. Moet er een speciaal wiegmatrasje in of kan je dit matrasje in elke babyzaak halen? Ik ben erg benieuwd naar ervaringen. Groetjes!
Prijs valt toch reuze mee? 67,50 Nederlands - products new home - Green Lullaby wieg van gerecycled karton Op deze site kan je een matras bij bestellen.
Weet wel dat ik hem ergens hier op het forum heb gezien in een fotoalbum.. weet alleen niet meer wie haha Maar ja, bij de prenatal koop je voor 99 euro een houtenwieg, en niet eens zo'n lelijk ding.. en karton.. wat nou als de beeb alles onderspuugt of piest
Het is natuurlijk niet zomaar karton, dat wiegje kan 40 kg dragen heb ik begrepen. Maargoed, leek me leuker dan zo'n standaard houten wiegje... Maar niemand hier die em écht in gebruik heeft, dan ga ik denk ik de gok maar gewoon wagen, bevalt die niet, is die ook zo weer uit elkaar gehaald, kan die bij het oud papier..hahaha. Prijs valt overigens echt mee, had hem voor 59 euri gezien. Krijg je m.i. geen nieuw houten wiegje voor.
Hoi hoi, Wij hebben de Green Lullaby en ik ben er helemaal weg van, ook van kraamvisite erg veel leuke reacties op gehad. Ik heb hem gepimpt met een behangetje, zodat ie wat minder wit is. Zie fotootje in mijn album. De kraamzorg keurt hem goed, hij is erg stevig, maar licht dus makkelijk te verplaatsen. En is idd behandeld karton, wat je met een doekje af kunt nemen. Niet dat het lelijk wordt als de kleine spuugt ofzo. Matrasjes verkopen ze erbij, wij hebben de duurdere versie daarvan.
Wow, wat leuk hoe je de wieg gepimpt hebt. Ik ben om! Ga der binnenkort een bestellen. Het is leuk om ervaringen te lezen van iemand die hem in gebruik heeft. Thanks!
Dit is leuk!!!! amai, ben even op de site gaan kijken, en ik las : U kunt er een bijpassend binnenveringsmatrasje bijbestellen (meerprijs 20,95 euro) door deze optie te selecteren. Het matrasje is gemaakt door de fabrikant ABZ-SGA. sjiek! maar ik heb al een wieg een familiestuk... jammer, dees is echt heel cool