ondergoed bonprix ervaringen?

Discussie in 'De lounge' gestart door nijntje11, 5 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Een vraagje: ik ben op zoek naar simpel, fijn ondergoed voor de periode na de bevalling. Ik heb 'normaal' broekmaat 46l48 en ben dus nu hoogzwanger.
    Ik zag dat je bij Bonprix best wat verschillende sets ondergoed kunt kopen (10 stuks) voor een vriendelijk prijsje en tot grotere maten.
    Ik heb er nog nooit iets besteld, wie wel? Is het fijn ondergoed en hoe vallen de maten? Hoe is de levering/service/retouren enz?

2. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Ik heb nu onderbroeken van Bonprix en ik heb ze er ook al voor de tweede keer gekocht omdat ze mij zo goed bevallen. Maar ieder lichaam is anders en iedereen ervaart het ook anders. Maar het is niet duur en zit mij goed.

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

Het ondergoed (dus ook de voedingsbh's en de normale bh's) van de Bon Prix bevalt mij altijd uitstekend. Ik denk niet dat ik het nog snel elders zal gaan kopen. Het is echt een ontzettende verbetering de afgelopen 2 jaar; ik wilde dat ik eerder zoiets had uitgeprobeerd.

4. boonie

boonie Actief lid

9 mei 2011
    362
    0
    16
    NULL
    Noord-Holland
    Ik bestel zelf regelmatig bij de bonprix. Al jaren eigenlijk en ik ben er zeer over te spreken. Prijs kwaliteit verhouding is naar mijn idee perfect. Ikzelf draag maat 38 en wat ondergoed betreft koop ik wel altijd een maatje groter. Eigenlijk alleen omdat het hier in de droger gedroogt wordt dus voor het geval dat het krimpt...;)

Binnen 48 uur heb je je pakketje in huis en is er iets niet in orde dan wordt je vrij snel geholpen. Een pakketje retour sturen is ook geen probleem...je geeft het op de site aan, stuurt het pakket terug en je hebt zo je geld weer terug. Mocht je via acceptgiro betalen dan betaal je uiteraard alleen wat je houden wilt. Kortom, ik vind het prettig shoppen bij ze dus probeer het gewoon zou ik zeggen :D

5. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Dat gaan we dan maar eens doen dan denk ik :)
    Dank voor jullie berichtjes.
    Nog anderen?

6. Ang88

Ang88 Actief lid

24 feb 2014
    182
    0
    16
    Ik werk als spoedeisende hulp verpleegkundige
    NULL
    Ik vind kleding van bonprix niet van hele goede kwaliteit.
    Ondergoed vind ik dan wel weer prima. Service is verder ook goed dus ik denk dat je t wel kunt doen :)

Deel Deze Pagina