Wiegje kado gekregen de ovaal matras voelt niet meer hard waar nieuw matras kopen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door sunshine28, 5 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshine28

2 jan 2012
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik heb van een vriendin een wiegje kado gekregen omdat zei het niet meer gebruikten.

Nou heb ik mijn baby erin gelegd maar dat midden stuk van ovaal matras zakt naar binnen toe een beetje is dit normaal of komt dit doordat zei lang hebben gebruikt voor twee kinderen.

De ovaal matrasje wat erin ligt moet dat hard aanvoelen of juist zacht dus dat mijn baby er niet inzakt?

En waar kan ik beste nieuw ovaal matrasje kopen voor de wiegje, we hebben al een handoek eronder gelegd maar helpt niet, als mijn zoontje eruit haal dan zie ik dat de matras gewoon inzakt ( midden gebied)

2. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Als je het in de winkel niet kunt vinden, verkopen ze op de markt ook een soort van matrasspul die je zelf op maat kunt snijden.

3. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Kijk eens bij Prenatal ofzo. Daar verkopen ze in ieder geval ook zulke wiegjes!

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Is hhet ongeveer even groot als de bak van de kinderwagen? Want dan zou je bij een babywinkel een kinderwagenmatrasje kunnen halen die hebben ze meestal wel op voorraad liggen.

Het matrasje wat er nu in ligt zou ik zeker niet meer gebruiken. Doordat er ligkuilen in zijn ontstaan kan je kindjje een voorkeurshouding aannemen met een afgeplat hoofdje als gevolg.

5. unscientifique

unscientifique Actief lid

6 dec 2011
    182
    0
    0
    Rotterdam
  6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Deze regel geldt alleen voor ledikanten en niet voor wiegjes. Het ligt aan de hoogte van het wiegje. In bijv. een mozes mandje mag je nooit een dikker matrasje dan 3 cm vanwege de veiligheid.

Deel Deze Pagina