Wij hebben die van ikea voor 5 december staan en zitten nu te twijfelen om di3 terug te brengen en dan die van karwei te kopen....maar als ik zo hoor, is die van karwei niet zo heel stevig...
Wij hebben 2 jaar geleden een keukentje bij de karwei gekocht en die is hier nog steeds dagelijks in gebruik en helemaal niks aan kapot of beschadigd. Ligt denk ik wel een beetje aan het karakter van je kindje, dochter is heel rustig en heeft nog nooit iets van speelgoed kapot gemaakt en heeft ook nog nooit bedacht dat ze erop zou kunnen klimmen...
Hij was best stevig hoor, alleen voor ons echt te klein! Voor een 3-jarig kindje is hij echt veel te laag. Tijn moest al bukken met zijn 98 cm.
Wij hebben een keuken van Kidkraft. Zijn ook van hele goede kwaliteit, mooie modellen. Maar wel een beetje prijzig
Wij hebben het Ikea keukentje, was vorige jaar een keer in de aanbieding voor 50 Euro, vond hem altijd al leuk, maar voor dat geld hebben we toen maar besloten hem te kopen. Bij ons is er wel iets aan het deurtje kapot gegaan, maar dat heeft mijn man kunnen maken, zie je niets meer van. Mijn zoontje is ook nogal wild en sterk hoor. Keukentje past ook mooi in ons interieur. Oooh ja, en regelmatig even controleren of ze niet iets van etenswaren of drinken in het oventje of andere kastje hebben willen 'bakken'...ik heb er al eens een beschimmelde appel uitgehaald en ranzige roosvicee .