Kassa uitzending luiertest

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by blackeyedgirl, Apr 30, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tinkerbell1987

Tinkerbell1987 Fanatiek lid

Nov 22, 2010
    1,195
    548
    113
    Female
    Ik had altijd pampers eerder maar sinds een half jaar gebruik ik kruidvat luiers ik ben over allebij tevreden alleen met de pampers had ik snachts nogwel is dat ie er doorheen was gelekt en met de kv luiers nog nooit. Maar idd de pampers zijn zachtere luiers. Maar heb nog nooit harde prope gehad of dat mw zoontje ee raar van loopt maar zolang laat ik hem ook niet lopen met een vieze luier dus zit nooit zoveel in.

2. adi

adi Niet meer actief

Hier precies hetzelfde.

Mijn schoonouders gebruiken AH luiers voor mijn kids. Ik ruik ze echt op een afstand, wat een stank. En hun billetjes zijn elke keer rood, en klef na die luiers.

Hier ook alleen pampers.

3. Lauri

Lauri Actief lid

Jul 20, 2009
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb meerdere merken geprobeerd: pampers, huggies, kruidvat, lidl, etos aldi. en ik heb met nog geen enkel merk problemen gehad. Ik gebruik nu dus gewoon de goedkoopste en dat is van de aldi. Prima luiers, nog nooit problemen mee gehad, ook snachts niet. ik betaal €11,49 voor geloof 90 luiers. Verbaasde me er ook over dat ze als een na slechtste uit de test komen.

Lauri

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Is nu op ned. 2.

5. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    4,166
    397
    83
    het ligt ook aan de bouw van je kind en sommige reageren op sommige luiers dmv uitslag..

mijn zoontje kan alle luiers wel hebben gelukkig. Heb nu vaak huggies omdat die vaak in de aanbieding zijn. De enige luiers die dus echt niet kunnen zijn die van de action. Ze waren zo goedkoop dus ik dacht probeer eens nou met een klein plasje voel je de nattigheid er al door heen incl vochtige rompers..bah die liggen dus achter in de kast nu!

6. Elisje

Elisje Fanatiek lid

Jun 18, 2006
    3,930
    933
    113
    Toch interessant om de meningen hier te lezen. Zit nog niet in de luiers maar krijg toch het idee dat het van kind tot kind afhangt dan.

Ik hou me dus bij het plan om te kopen wat het voordeligste is voor de portemonnee. Heb wel stapels bonnen liggen voor huggies en pampers, maar even vergelijken of ze met korting voordeliger uitkomen.

En als de voordeelluiers niet bevallen kan ik altijd nog een stapje omhoog.

7. mimi83

mimi83 Niet meer actief

gewoon de oude "groene" pakken gebruiken. die met het stppellijntje en wolkje om pampers heen hebben een veelk kortere opvang strook in de pamper.;)

8. mimi83

mimi83 Niet meer actief

hier een meneer die alles kan hebben,c1000,ah,kruidvat allemaal prima en een klein meisje wat alleen pampers kan hebben vanwege haar fijne bouw, de rest sluit niet aan en lekt met 1,5 uur door.

9. Spoiled

Spoiled Niet meer actief

Hier ook pampers. Huggies en KV vond ik zo hard/kartonachtig worden na een plasje.

10. Daro

Daro Fanatiek lid

Aug 1, 2010
    2,548
    0
    0
    West-Brabant
    Ik heb zelf veel merken getest... Kruidvat, Pampers, AH, Jumbo, Aldi, Huggies, Etos, Super de Boer.

Kruidvat lekte vaak door en ik vond ze ook naar urine ruiken. Kdv gebruikt ze wel.

Pampers vind ik erg duur en erg snel stinken (ik rook mn zoons urine zelfs van een paar meter afstand).. daarna nooit meer gekocht.

AH bevalt me prima en is redelijk goedkoop.

Jumbo bevalt me ook prima en is ook redelijk goedkoop.

Aldi bevalt me ook prima en is goedkoop, maar ik vind het irritant dat ik daarvoor speciaal naar de Aldi moet. De laatste keer had ik denk ik een pech-pak want een stuk of 8 luiers trok ik kapot toen ik het
    plakkertje los wilde maken. Misschien fabricage fout?

Huggies gebruik ik voor 's nachts. Ik was verbaasd door de Kassa test, ik vind juist dat ze erg goed absorberen. Mijn zoontje plast veel 's nachts en lekt met Huggies het minste door (al gebeurt het nog regelmatig).

Etos: stug en werd erg hard, koop ik nooit meer.

Super de Boer: redelijk, maar werd ook vrij propperig tussen de beentjes.

Ik gebruik nu Jumbo overdag en Huggies 's nachts, maar ga binnenkort weer Aldi luiers kopen vanwege de prijs/kwaliteit verhouding.

11. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

Feb 2, 2009
    1,095
    0
    0
    kruitvat vind ik de beste soms haal ik die van de etos vaak in de aanbieding.
    die van pampers waren een ramp met doorlekken en nog duur ook.

12. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Voor degene die nog kv luiers willen halen, vanaf dinsdag zijn ze in de aanbieding, 2+1 gratis

Kruidvat - Luiers - Kassa

(heb toevallig net van de week een pak gehaald, maar volgens mij vallen ze best groot, want kleintje heeft van pampers maat 4+, en die begint al een beetje strak te zitten. Van KV 4+ is een slag groter, dus die zit ook een stuk ruimer.)

13. mamavanluca

mamavanluca Bekend lid

Jul 5, 2007
    639
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    zoetermeer
    ik ben pamers fan van de week uit "noodzaak " kruitvat gekocht omdat de pampers in de aanbieding waren maar ik zoveel pakken niet mee kreeg :D en ik wilde niet maar 1 dan wel heel duur pak kopen.......en weet het niet eigenlijk....vind ze wel oke maar mijn meisje is erg smal en nu is het wel heel veel luier tussen haar benen. Huggies vind ik nu niks terwijl ik bij mijn oudste niks anders kocht....ze gaat er enorm van stinken nl. c1000 ook wel goed maar ook zoveel luier...heb nu nog aantal van kv tegaan dus als pak op is ben ik er vast wel uit

14. spriet

spriet Fanatiek lid

Jun 5, 2008
    2,308
    33
    48
    Hier tot nu toe altijd pampers gebruikt en ben zeer tevreden, in het begin met spuitluiers lekte ze weleens door maar goed dat was zoveel dat had geen een luier gehouden.
    Snachts gebruik ik huggies omdat ze een tijd heeft gehad dat de pampers het niet droog hielden snachts maar nu doe ik die ook wel snachts om en gaat ook prima, ook omdat ze nu meer vast voedsel eet.

Ga binnenkort weleens kruidvat proberen ze kwamen goed uit de test en mijn schoonzus was er ook tevreden over.

15. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    ik zelf ben niet zo tevreden over KV luiers.
    ze lekker altijd door bij mn zoontje , en het is toch iets minder zacht materiaal in de liezen. Beetje meer plastic achtig ofzo.
    de liezen waren altijd erg rood , broeierig en geirriteerd.
    ik hou het bij pampers!

16. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ik heb de luiers van kruidvat en lidl en met beide nooit problemen.
    Kruidvat heeft hij snachts aan, hij slaapt heerlijk van 19:00 tot 7.30 *mits we niet hoeven te werken haha* anders moet ik hem wakker maken.

17. Voor de jongste Hier c1000 of kruitvat luiers .. Heb ook trekpleister . lidll en aldi nu mee bezig maar daar lekt ze erg vaak doorheen ..
    Pampers vinden we ook niks gebruikt in ziekenhuis maar pakte gauw ons eigen merk ..

Voor de oudste lidll luiers en kruitvat deden het perfect rest niet echt geprobeerd

Share This Page