Kassa wie kijkt het nu?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Saja87, 15 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saja87

Saja87 Niet meer actief

En kan me uitleggen wat er nou is met de KOT waar ze het over hebben?

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik heb net alleen het laatste stukje kunnen zien dus niet goed kunnen volgen dus ik ben ook benieuwd!

3. jannanas

jannanas Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.816
    1.700
    113
    Je kunt de KOT in 2012 maar tot 1 maand voorafgaand aan het aanvraagmoment krijgen.
    DUs stel je vraagt het nu aan, dan kun je het alleen over december en november krijgen. Mocht je in september al gestart zijn met de kinderopvang ( en je bent het bv vergeten aan te vragen), dan krijg je over de maanden september en oktober dus geen KOT!!

Belachelijk, maar waar helaas.....

Ik weet niet hoe het zit met wijzigingen die je doorvoert ( stel je stapt over van kinderopvangorganisatie..)

4. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ohh oke!

Nja wel belachelijk zeg!

5. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    dat maakt niet uit zolang er maar een aanvraag ligt. zolang je al een kinderopvangtoeslag hebt lopen mag je tussendoor gewoon wijzigen in soort opvang, plek van opvang en uren opvang)

wat ik raar vind ids dat je zoiets vergeet aan te vragen. ik kan de opvang echt niet betalen zonder de toeslag. zodra ik mijn plekje had voor de kleine ben ik meteen gaan aanvragen

6. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Dat vind ik inderdaad ook wel vreemd... No way dat ik de opvang van mijn zoontje kan betalen zonder de kinderopvangtoeslag!

7. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    daarom is deze regel denk ik ook ingevoerd!
    Als je het kan betalen zonder de KOT heb je het ws ook niet nodig.

8. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja dat zei ik vanmorgen ook tegen mn moeder.
    Gisteren was er een vrouw in de uitzending die moest dus 420 euro per maand betalen voor 1 dag ( excl de KOT )
    Dit betaalde ze geloof ik al vanaf augustus zelf.
    Maar ik kan die 420 euro echt niet volledig zelf betalen hoor zonder de KOT. Dat is gewoon meer als de helft van mijn salaris:$

Ik betaal voor 3 dagen 901 euro zonder de KOT.
    Dat is precies 200 euro meer als mijn salaris. Ik zou dat dus echt niet uit eigen zak kunnen betalen haha

Deel Deze Pagina