kassa

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door vlindermoeder, 17 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.608
    1.063
    113
    Hier
    vroeger keek ik altijd met veel plezier naar kassa, maar de laatste tijd erger ik me steeds meer aan dit programma.

het gaat 9 van de 10 keer over mileu of woekerpolissen.
    als er bedrijven zo dapper zijn om langs te komen dan worden die mensen zo hard aangevallen en er word zo erg doorgedramd dat het gewoon vervellend is om naar te kijken.

vroeger werd er gewoon een gesprek aangegaan met een bedrijf, maar tegenwoordig worden ze echt aangevallen en als ik een bedrijf heb zou ik niet graag daar te gast zijn.

afgelopen week ging het over mensen die via de telefoon benaderd waren. ze hebben toen de codes hebben doorgegeven van de randomreader en toen is hun rekening geplunderd. die mensen wilden hun geld terug maar de rabo weigerde dat omdat de mensen nooit de codes hadden mogen geven.
    ik vind dat de rabo gelijk heeft. mensen moeten zelf goed nadenken over wat ze doen, maar die vrouw van kassa bleef maar zeiken of beter gezegd zuigen!!!!!!

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.269
    6.800
    113
    Ik vind niet dat de Rabo gelijk heeft

Zij hebben nagelaten goed te adviseren en te waarschuwen.

Niet iedereen kan dat weten...dat blijkt...

Rabobank vind ik sowieso een vreselijke bank.,

3. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.608
    1.063
    113
    Hier
    je weet toch wel hoe je betaald als je internet bankierd, dan weet je ook dat je die gegevens niet aan iemand anders moet geven

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.269
    6.800
    113
    nou blijkbaar zijn er mensen die dat niet wisten

Ik vind dat je als bank ten alle tijdende plicht hebt om goed te adviseren, informeren en waarschuwen.

Dat hebben ze nagelaten.

5. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.672
    1.432
    113
    Met de aanvraag van internetbankieren onderteken je een overeenkomst daarvoor en daar staat duidelijk in dat je NOOIT je code mag geven, verder is er de laatste tijd ook erg veel reclame op tv geweest van de banken samen dat je nooit je codes mag geven en ook de bank er nooit om vraagt, per brief hebben wij ook al geregeld waarschuwingen van de bank gehad, en als je internetbankiert krijg je ook geregeld ene waarschuwingsbrief via je mail daar er over, dus ik vind eigenlijk wel dat je het als klant zijnde kunt weten ;). Al is samen ene oplossing zoeken misschien wel zo netjes maarja ook gewoon dom je codes te geven, het is zat in het nieuws geweest dit nooit te doen.

6. xlns

xlns Actief lid

20 dec 2007
    423
    0
    16
    De rabobank gaat dan wel erg ver met die regel. Mijn bankrekening is ooit ook leeggehaald door een groep jongens die blijkbaar achter me hadden gestaan bij de treinkaartjes automaat. Mijn portemonnee hebben ze daarna uit mijn tas gestolen. Ook ik kreeg niks terug omdat ze de code hadden. Mijn geluk is geweest dat die jongens bekend waren bij de politie en er beelden waren. Maar al met al heb ik er bijna 5 jaar op moeten wachten voor ik mijn geld terug had.

Deel Deze Pagina