Premier Rutte wentelt crisis af op burger.

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by kippiekip, Apr 16, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

3. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Oh dus ik heb vrijwillig mn geld naar Griekenland gestuurd en nu naar Cyprus? Dat is dus mn eigen schuld?

Mafkees!

En ik zou best een ander huis willen kopen hoor zorgt hij ervoor dat er nieuwe starters komen die mijn huis gaan kopen dan?

Want met al die nieuwe regeltjes omtrent de hypotheken word het onmogelijk voor starters om te kopen!!!!!

4. kippiekip

Yup helaas wel volgens onze o zo lieve meneer Rutte :x

5. Agter

Agter Fanatiek lid

May 3, 2012
    2,266
    0
    0
    In een huis
    Zit er ook niet een beetje een kern van waarheid in?

6. Saja87

Saja87 Niet meer actief

En dan nog doodleuk zeggen

Als de burgers niet meer gaan uitgeven komen er extra bezuinigingen als straf.. Uhhh nog even en er valt niks meer te bezuinigen!!

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Als er de komende maanden niet genoeg auto's, huizen en kleren worden gekocht, krijgt de burger de rekening gepresenteerd van miljardenbezuinigingen.

Beste (T)rutte,
    Waar moet ik dat dan van betalen? Dankzij al die bezuinigingen heb ik echt geen geld om een nieuwe auto, ander huis of nieuwe kleding te kopen....:x Maar dat zul jij nooit begrijpen, want je hebt zelf geld zat. Sterker nog, je weet niet eens wat een gezin kost, aangezien jij vast een (eeuwige) vrijgezel zult blijven.

8. jessy77

jessy77 VIP lid

Aug 9, 2007
    8,640
    5,947
    113
    Zou het je verbazen dan?

9. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Tuurlijk maar veel mensen hebben niets te besteden om uit te geven ( behalve de noodzakelijke dingen )

Tegenwoordig kun je zonder vast contract geen huis meer kopen ( wat aan de ene kant logisch is ) Maar meer als de helft van NL of mensen die nu net beginnen met werken krijgen geen vast contract meer. Dus die auto of dat huis kán niet gekocht worden.

Daarbij kopen veel mensen nu geen extra dingen meer omdat ze het liefst sparen voor het geval het nodig mocht zijn. En geef ze eens ongelijk!

10. SuzykeQ

SuzykeQ Bekend lid

Jan 13, 2013
    747
    0
    0
    NULL
    NULL
    Uiteraard geheel vrijwillig :( jeetje zeg...wilde graag erg graag 3 maandsalarissen naar griekenland sturen en zelf in de problemen komen...:$ nee, zo erg is het (nog) niet, maar wij voelen het de laatste tijd wel. Kopen doe ik wel, als je veel afvalt moet je wel, en eten kopen doen we ook voor een godsvermogen (alles wordt belachelijk duur, zeker gezond voedsel) dus meer kopen? dat gaat niet. Dan zullen we dus gestraft worden, als meerdere mensen in onze positie zitten. Ik koop op het moment wat nodig is. En dat kan ik wel, maar voor de fun dingen halen, ff een huis kopen etc. nee, dat zit er helaas niet in, meneer Rutte :x

11. SuzykeQ

SuzykeQ Bekend lid

Jan 13, 2013
    747
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohja, een kern van waarheid zit er vast en zeker in, maar of het voor de normale burger een haalbare kaart is om ladingen kleding te kopen, auto of ene huis? dat denk ik niet.

12. Bri

Bri Niet meer actief

Ja natuurlijk.

13. This is me

This is me Fanatiek lid

Oct 15, 2010
    3,149
    0
    0
    Beste Rutte,

Als jij nou eens jou salaris met die van mij ruilt,dan wil ik best wel meer geld uitgeven.
    Ben benieuwd of hij (na een maandje met een minimum inkomen) nog steeds zo gemakkelijk denkt ;)

14. kippiekip

Tuurlijk wel maar ik heb er echt niet voor gekozen om onze centen naar Griekenland te sturen, ik had het liever gebruikt om mijn eigen land weer wat bij te sturen.

15. Bri

Bri Niet meer actief

En we weten allemaal dat het nu fantastisch zou gaan in NL als we Griekenland hadden laten vallen.... (zéér sarcastisch bedoeld)

16. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    dat denk ik ook ... als je weet hoeveel spaargeld er in NL is ... ;) iedereen zit op z'n centen

17. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,811
    4,452
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Nou, dan moet ik straks als mn vakantiegeld weer binnen is maar een mooi paar schoenen shoppen ;)

18. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

Nov 22, 2010
    1,115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaja Buma weet het allemaal zo goed te vertellen, hij zegt: "Maar als Nederland Emile Ratelband in het Torentje had willen hebben, dan hadden we hem wel gekozen"

Ja en jij bent ook geen premier meneer Buma, want jij bent ook niet gekozen.

Wat Rutte ook zegt of doet, het is toch nooit goed.

19. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Dat is zeer zeker waar!

Dan hadden we een nog groter probleem gehad.

Dat is juist een na ( of voor ) deel. Als er 1 land gaat dan blijven er landen gaan en dan zijn wij uit eindelijk ook aan de beurt.

20. kippiekip

Absoluut niet, zo lang die kwakzalver het voor het zeggen heeft is alles gewoon k u t met peren..

Share This Page