Gratis babykleding en kinderkleding voor de minder bedeelden

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door mobielfreak, 19 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    In tijden van financiële crisis, zijn er vele mensen die ondersneeuwen in deze maatschappij. Mensen hebben het lang niet meer zo breed als vroeger en steeds meer mensen raken werkeloos of belandden in de schulden. Een zeer kwetsbare partij zijn de gezinnen met kinderen, steeds vaker zie je dat de ouders financieel niet meer bij middelen zijn om voor hun kinderen leuke kleding, babyspullen of speelgoed te kunnen kopen.

Lees verder op:
    http://www.leerwiki.nl/Gratis_babykleding_en_kinderkleding_voor_de_minder_bedeelden

Help jij mee om dit artikel verder onder de aandacht van de mensen te brengen?

2. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hihi het is een toppie site
    ik zit daar ook en heb echt super mooie pakket kleding voor mijn mooie zoontje gekregen oh wat kan een mens er dan blijn an zijn ik vind het super wat ze doen
    :D

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Erg goed initiatief!

Ik vraag me af hoe ze de mensen die de kleding krijgen screenen.
    Ik bedoel...hoe weten ze dat je minder bedeeld was.

4. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    pff laatst was dit op sbs en de persoon die ze bezochten (en dus op tv was)mken ik. Zij is helemaal niet zielig, maar is gewoon te lui om te werken. Typisch gevalletje eigen schuld dikke bult.
    Jammer dat zo'n initiatief op zo'n manier misbruikt wordt.

5. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Dat vraag ik me ook wel af.
    Ik ben bang dat er veel misbruik van dit soort dingen gemaakt kan worden, helaas zijn er genoeg mensen die zich anders voor doen om zo een pakket te krijgen en het vervolgens bijvoorbeeld door verkopen.

Er zou inderdaad een soort van screening moeten zijn, maar ja dat is volgens mij erg lastig bij zoiets.

6. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Is er een verzamelpunt in zuid limburg. Ik heb nl nog een hoop meisjes kleding van maat 50 tot 92. Dan doe ik er liever iemand een plezier mee die het goed kan gebruiken, als dat ik het via mp of rommelmarkt verkoop.

7. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ik heb ook alle kleding van mijn zoontje en mijn zoon naar een verzamelpunt gebracht (in Spijkenisse) ze waren er echt heel blij mee en dat geeft een goed gevoel kan ik je zeggen :D

8. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Veraenroy: Op de hyves kun je alle verzamelpunten vinden ;)

9. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Heb al contact met het verzamelpunt in heerlen ;)

10. Ik ga ook hiermee aan helpen,dit geeft een beter gevoel dan de kledingen verkopen voor onder de 2 euro op marktplaats.Gelukkig hebben ze ook plaatsen in den haag.

11. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Morgen komt de vrijwilligster van heerlen de kleertjes ophalen ;)

12. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Even een up voor dit best belangrijke topic ;)

Deel Deze Pagina