Eindelijk mijn eerste ongesteldheid........ Pffffffff wat moest ik lang wachten. Wat kan een mens blij zijn met deze (voor mij) mijlpaal! En dat nog wel op de dag dat ik 4 jaar verkering heb..... Nu flink klussen en hopen op een klein molletje Groetjes Sylvana
Pfff 134 dagen..... Fijn voor je dat het nu eindelijk zover is.....Nu kan je eindelijk echt van start.....Hopelijk vind je snel een ei en wordt ie natuurlijk bevrucht..... Succes!
Dank je wel knorretje! Denk niet dat ik mij ei ga voelen, heb die nog nooit gevoeld....maar ja als ie alleen maar bevrucht wordt ben ik ook blij hoor hihi
tjeempie meid, meer dan een derde jaar heb je moeten wachten op je ongi. Moeilijk hoor! Ben serieus heel blij voor je, nu hopen dat je niet lang hoeft te wachten op een beebje in je buikie
gefeliciteerd met je 4jarige verkering en natuurlk heel blij voor je dat je ook weer ongi ben nu maar hopen dat je snel zwanger ben! ik heb toen.. 3,5 maanden moeten w8en maar weet nog heel goed dat ik blij was met me ongi eindelyk weer, eindelijk beginnen!
dames bedankt voor jullie lieve reacties! zijn net even uiteten geweest....heerlijk pizza gegeten... fijne avond
haha nee ik hou niet zo van chocola in de vorm van toetjes.....saus, vla, pudding.... wel een reep......maar zaten zo vol van voor en hoofd gerecht dat het een kopje thee werd met een koekje... ben nog nooit zo ongi geweest pfff....denk dat ik nu al een emmer had kunnen vullen haha en ooooh zo heerlijk, geen krampie pijntje niks nada noppes.... normaal iedere mand 3 dgn continu hoofdpijn en buikkrampen.. heerlijk dit