Rugdrager

Discussion in 'Te koop gevraagd' started by B en N, May 2, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. B en N

B en N Fanatiek lid

Sep 13, 2007
    2,532
    0
    0
    Hoi dames,

Wij zijn opzoek naar een goede, mooie, stevige rugdrager voor ons kleine meisje. We gaan half Juni op vakantie en zullen veel gaan lopen, ook op plaatsen waar een wandelwagen heel onhandig is. Vandaar dat we graag een rugdrager willen gaan aanschaffen.
    Omdat we niet weten of we hem voor meer vakanties willen gaan gebruiken hebben besloten een 2de hands te zoeken.

We hebben wel een paar eisen/voorkeuren ;)
    - Stevige heupband zodat het gewicht goed verdeeld is
    - Zonne + regen kapje
    - Geen Chicco rugdrager ;)

Ik denk dat dat de belangrijkste eisen zijn.

We hebben er echt wel wat voor over dus ik denk dat we wel tot een leuke prijs kunnen komen.

Alvast bedankt!! :)

2. janette

janette VIP lid

Feb 26, 2007
    5,113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    ik heb er wel 1, heb hem als geboorte kado gekregen van me broer...die hadden hem gekocht maar hun kleien meid wilde er niet in, wij hebben hem nooit gebruikt omdat we geen wandeltypes zijn zeg maar
    zou hem wel ff op zoeken en ene foto maken.
    weet wel dat je hem ook evt achter je aan kan trekken omdat er wieletjes onder zitten.
    maar of hij aan de rest van je punten voldoet hoor je nog.....

3. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

Feb 2, 2008
    4,378
    0
    0
    Ik wil hem zelf niet kwijt maar hier even een voorbeeld van die ik heb. Ben echt super tevreden en je kan hem ook even neerzetten als je hem af doet, makkelijk als je wat ga drinken ofzo.
    http://link.marktplaats.nl/244049497

4. janette

janette VIP lid

Feb 26, 2007
    5,113
    0
    0
    Heiloo
    dit is hem..... hij is van babideal
    er zit dus een zonnendakje op en je kan hem ook neerzetten...
    zag alleen dat er een brandgaatje in het zonnedakje zit aan de achterkant...
    ik hoor het wel

5. B en N

B en N Fanatiek lid

Sep 13, 2007
    2,532
    0
    0
    Hoii dames,

Bedankt voor jullie reactie en Janette super lief dat je hem wilde opzoeken en een foto wilde maken maar we zijn toch meer opzoek naar een drager met iets meer comfort, ons meisje is behoorlijk zwaar (bijna 10kilo) dus we zijn eigenlijk meer opzoek naar iets als de advertentie die Mineke door gaf.

Maar ga het ook nog even aan mijn partner laten zien (die moet dr tenslotte mee lopen ;)) wat zou je er voor willen hebben?

6. janette

janette VIP lid

Feb 26, 2007
    5,113
    0
    0
    Heiloo
    graag gedaan hoor,

je hebt over d eprijs een pb ontvangen...

7. BrB

BrB Actief lid

May 20, 2008
    368
    0
    0
    Leusden
    B en N, ik was toevallig gister in Leidschendam en daar zag ik bij de Kijkshop een rugdrager met 50% korting. Nu voor 35,00 euro. Zag er prima uit. Wij hebben eentje van de Bever Sport volgens mij en bevalt super. Deze van de Kijkshop leek er veel op (stevig model in ieder geval). Heb het niet goed bekeken, maar dacht nog wel "wat goedkoop" ;) .

8. B en N

B en N Fanatiek lid

Sep 13, 2007
    2,532
    0
    0
    Wat een goede tip, dank je!!!!

*Gaat vanmiddag direct langs de kijkshop na werk ;)*

Hopelijk hebben ze hem hier ook, bel ze anders wel even :)

9. BrB

BrB Actief lid

May 20, 2008
    368
    0
    0
    Leusden
    Bel idd vooraf en anders bellen naar het filiaal in Leidschendam. Misschien, als je niet uit de buurt komt, vragen of ze het naar een ander filiaal willen sturen.
    Succes!

10. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Wat rugdragers betreft, kan ik je wel wat advies geven. Ik draag zelf met veel plezier mijn zoontje van bijna 9 kg elke dag uuuuren op mijn rug en dat terwijl ik reuma heb ;) Zelf gebruik ik meestal een geweven draagdoek of een mei tai, maar mijn vriend gebruikt liever de patapum. Een manduca, ergo carrier oid is ook erg comfortabel. En daarbij wordt het gewicht idd verdeeld op de heupen, rug en schouders. Google even op 'dragen en voeden' (weet niet of ik hier links mag plaatsen) en dan kom je vanzelf uit op het forum waar je veel info kunt vinden wbt ergonomische dragers. Want je had zelf al door dat dragers als chicco oid niet prettig dragen ;)

11. Nikita23

Nikita23 VIP lid

Jul 31, 2006
    5,198
    0
    0
    Ik heb er eentje gekregen van mijn oom die zijn twee meiden er in Oostenrijk mee op zijn rug had tijdens het bewandelen van heuvels en bergen. Schijnt een goeie te zijn maar ik zou morgen even in de schuur moeten kijken voor het merk. Ik gebruik dat ding niet maar misschien heb jij er wel wat aan. Je hoort nog wel even van me.

12. janette

janette VIP lid

Feb 26, 2007
    5,113
    0
    0
    Heiloo
    @B en N had je nog intresse in die van mij?
    anders ga ik hem op mp zetten....
    hoor het graag

13. B en N

B en N Fanatiek lid

Sep 13, 2007
    2,532
    0
    0
    @ Nikita23: Als je voor ons wil kijken heel graag :D Als er mee in de bergen in Oosterijk is gewandeld zal het vast wel een comfortabele en stevige zijn :)

@ Janette; Wel heel erg bedankt voor het opzoeken en foto maken maar wij hebben toch de voorkeur naar een iets luxere aangezien we behoorlijk lange stukken willen gaan lopen en dan natuurlijk wel willen dat ons meisje als een klein prinsesje kan zitten ;) Maar nogmaals bedankt!

14. janette

janette VIP lid

Feb 26, 2007
    5,113
    0
    0
    Heiloo
    B en N prima
    dan ga ik hem op mp zetten,

suc6 met zoeken

15. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

Jul 10, 2008
    5,651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Wat willen jullie ( degene die hem kwijt willen) ervoor hebben?

16. janette

janette VIP lid

Feb 26, 2007
    5,113
    0
    0
    Heiloo
    voor de mijne wil ik 15 eurie hebben excl. verzendkosten

17. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

Jul 10, 2008
    5,651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Sorry maar in de babyzaak heb ik dan een nieuwe voor 19,95
    En ik woon niet echt in de buurt

18. Nikita23

Nikita23 VIP lid

Jul 31, 2006
    5,198
    0
    0
    B en N: Excuses voor de late reactie, het is een Karrimor. En als ik hem vergelijk met die op de foto op de eerste pagina is dit wel echt een stevigere. Echt een outdoor geval. Ik zal er vanavond even een foto van maken.

19. Nikita23

Nikita23 VIP lid

Jul 31, 2006
    5,198
    0
    0

Share This Page