Ik heb net de kast van mijn zoontje opgeruimd en met 30 broeken, 40 longsleeves, 20 blouses etc kun je wel na gaan hoe weinig die kleding is gedragen. Alles is in perfecte/nieuwstaat. Kledingstukken zijn maat 74/80/86 voor een jongen. Merk en geen merk. Wie zoekt er nog kleding in nieuwstaat voor een klein prijsje. PB maar bij interesse!
vind het lief van je dat je het voor een klein prijsje hier wilt aanbieden. vooral omdat het nog in nieuw staat is.
Iedereen die interesse heeft graag een PB sturen met je emailadres of telefoonummer zodat ik je morgen foto's kan appen. M. slaapt nu dus kan zijn kamertje nu niet op. Alles is echt in nieuwstaat en ook merk! Blouses,vesten, longsleeves, broeken, t'shirts rompers en pyjama's. Zijn kast is zo vol dat er niks meer in kan daarom doe ik het nu maar weg (ook omdat er voorlopig geen tweede komt). Wie het eerst komt en wil mag de kleding voor een klein prijsje overkopen. Mocht je in de buurt van Arnhem wonen ben je ook welkom om de kleding te bekijken