Hai ik ben opzoek naar hippe shirtjes van een bepaald merk die in maatje 56 te verkrijgen zijn en in maat 86. het moeten in iedergeval precies dezelfde kleur in zitten maar het patroon liever anders, dus bijvoorbeeld 1 heel groen shirt, en die andere groen met geel en rood (even een dwars voorbeeld) maar die twee groen kleuren moeten matchen, vandaar dus van 1 merk kleding. Mogen ook andere kleuren zijn, ik ben opzoek ernaar en het zou dan voor een jongen moeten zijn. wa een wensen niet?
Dacht gelijk aan chaos and order, veel kleur en ook dezelfde shirts alleen dan in andere kleuren, maar die begint pas bij maat 86
V&D website kan je heel veel shirtjes in allerlei kleuren krijgen uit 1 en dezelfde serie, misschien zit daar wat leuks tussen?
Van Lief heb je ook shirts zowel in kleine als grotere maat. Ook vaak met dezelfde kleuren en andere printjes. En noppies misschien ook?
Branded, Stripe And Navy T-Shirts Three Pack Short Sleeve T-Shirt Three Pack Character Stripe T-Shirts Three Pack Pocket Stripe T-Shirts Three Pack Tractor Appliqué T-Shirts Three Pack Blue Fabric Interest Pocket And Stripe T-shirts Two Pack Long Sleeve Gas Tanker T-Shirts Three Pack
Me andere topic is gesloten dus even veder. Ik kan niets vinden wat ik zoek Dus nu mogen het wel compleet andere kleuren zijn maar wel zelfde merk Iemand nog iedeeen?
Waarom moet het dan nog hetzelfde merk zijn? Het ging toch over de kleuren? Anders loop je de C&A binnen. Daar is alles bij de kinderafdeling hetzelfde merk...
Volgens mij heb je van vrijwel elke merk T-shirts in verschillende kleuren die met elkaar matchen. Dat is hoe veel mensen hun tweelingen kleden. Als je hier het model/ idee plaatst wat je zoekt, kunnen we je beter helpen denk ik.