Ik ben op zoek naar paarse kerstballen en versiering. Ben al bij de action geweest en bij een paar andere winkels maar nergens was meer paars te krijgen. Misschien dat de kleur niet meer zo hip is... maarja het is voor de bomen op de zaak en daar is alles met paarse accessoires etc. Ik wilde bomen dan met zilver en paars gaan versieren. Maar dan moet ik dus nog wel ergens die paarse versiering zien te kopen Wie heeft de tip waar ik dit nog kan kopen?
Intratuin heeft het zeker weten!! Het thema waar het bijhoort heet "ontpopt" met pauwen en vlinders....
⥠Vind kerstballen paars in Diversen op Marktplaats.nl Op marktplaats is er het één en ander. En misschien zit hier nog wat tussen? http://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.cgi?a=q&q=kerstballen
Ik heb nog een en ander liggen wat ik niet meer gebruik. Onze boom is weer geheel zilver. Als je interesse hebt, mag je me wel een pb sturen.
Ik heb ook paarse/lila versiering maar wil over op n andere kleur...stuur maar n pb'tje bij interesse
Ik heb zelf dus allemaal plastic paars gehaald bij de Primark. Met twee dreumessen leek me dat wat handiger als iets wat breekbaar is . Dus als je zoiets zoekt Primark!!!