Ik wil graag mijn vriendenkring uitbreiden. Heb 'maar' 1 goede vriendin, zonder kinderen en ze woont wat verder weg. Het lijkt me leuk om eens wat leuks te doen met meiden (+kids) uit de buurt. Met afwachten bereik ik niets , dus ik trek de stoute schoenen aan! Wie heeft er zin om binnenkort samen met de kids naar Ballorig in Oud-Beijerland/ Roosendaal of Rotterdam te gaan?
Lijkt mij wel leuk, maar dan wel Roosendaal. Weet alleen niet met 3 kinderen of ik genoeg tijd heb om te kletsen, haha.
Wat een leuke reacties! Ik woon zelf op het puntje van Goeree over Flakkee. Eigenlijk tussen Zuid-holland en Brabant. De voorkeur van de meesten gaat uit naar Roosendaal, dus ik stel voor dat het Roosendaal wordt Tot nu toe zijn de geinteresseerden dus: - Ikzelf - Mama van Kyano - Tulip - Sjorsje Ik noem gewoon even wat data. Werk zelf onregelmatig dus er is geen pijl op te trekken. - Woensdag 28 september - Zaterdag 1 oktober - Zaterdag 8 oktober - Vrijdag 14 oktober - Zaterdag 16 oktober - Vrijdag 21 oktober Wat is jullie voorkeur? Of een ander voorstel?
14 oktober komt in ieder geval goed uit en 21 oktober kan ik alleen wat later in de ochtend. Dan moet ik eerst om 8.30 uur naar de kaakchirurg.