Gelukt! Een van de zeven principes ( Jumbo)

Discussie in 'De lounge' gestart door knap, 10 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knap

knap Niet meer actief

Kom zelden tot nooit bij de Jumbo maar hoorde veel mensen er over. Ook hier.

Loop naar het fruit en kom verouderde druiven tegen( bruin.) dacht wie niet waagt wie niks wind. En loop naar een medewerker. Ik zeg hoe zit dat met de regel altijd vers fruit en groenten zij kijken naar die druiven. Overleggen met collega en ze zegt mevrouw u heeft gelijk. Ze zegt ga maar boodschappen doen ik zorg voor een zak gratis fruit en groenten en zo geschieden. ( dochter ook gratis banaan bij de vleeswaren ze hoorde mijn dochter zeggen mama ik heb honger) dus ook dat. Erg kind vriendelijk.

Maar heb het geprobeerd en het is gelukt.( schaamde me rot haha)

Dus zak uien 5 appels trosbananen tomaten en champignons. Helemaal gratis.

Toch leuk boodschappen doen. ;) En dat te bedenken dat we binnen een jaar hier vier Jumbo.s hebben. Ik let voortaan OP.:D

2. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Joepie! Altijd fijn om iets gratis te krijgen, zeker als je al niet veel te besteden hebt. Snap je schaamte trouwens wel hoor, ik zou dat denk ik niet durven.

3. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Scheelt toch weer! In deze tijden is elk euro die we kunnen besparen mooi meegenomen:)

4. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Haha wij hebben laatst ook een zak fruit gescoord! We winkelen normaal nooit bij de Jumbo omdat het niet echt in de buurt ligt.
    Ik was toen op zoek naar fruit voor ons zoontje en toen bedacht ik me om kiwi's mee te nemen en daar lagen een paar rotte kiwi's tussen!
    Toen zag ik dat bord met die zeven principes erop en heb ik mijn man (ja, ik schaamde me ervoor hahaha) naar een medewerker gestuurd om het van die rotte kiwi's te vertellen en toen kregen we een zak fruit.:D

5. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Goed van je dat je je schaamte opzij hebt gezet, wel mooi gratis fruit en groente gescoord:D
    Had je niet wat meer in kunnen slaan???
    toppie meid

6. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook gisteren. Ik geef het aan en wacht dan op de reactie, ga er niet om lopen bedelen.
    De eerste keer een paar weken terug deden ze niks.
    Maar gisteren had ik frambozen nodig en daar zat een beschimmelde tussen.
    Dus die geef ik aan de medewerkster en toen zei ze gelijk: Oh dank je, je krijgt een zak van me.
    Krop ijsbergsla, wat tomaten, tros bananen, galia meloen en zo'n zak met drie paprika's.
    En ook een banaan voor m'n zoontje :)

7. Moon28

Moon28 Niet meer actief

Ìk had dat met toetjes een keer, was de datum van de volgende dag en kreeg nieuwe met langere data gratis mee. Wilde er gewoon voor betalen maar kassiere zei dat dit een regel is?
    Erg lekker meegenomen zo'n zak vol!

8. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Ook idd broodjes zien liggen over datum, kreeg gratis met juiste datum

9. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Moet ik toch eens beter op gaan letten bij de Jumbo :D

10. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Jeeeej!!!! :)

Hier laatst ook met bruine druiven... Zitten in de auto en begint mn moeder ineens "zeg je had een zak gratis fruit kunnen krijgen!"
    Helemaal vergeten :( volgende keer beter.

Zelfde met de zoveelste in de rij bij de kassa.. Let ik ook nooit op eigenlijk. Toch maar meer gaan doen ;)

11. Samama

Samama Niet meer actief

Ik was 2 weken terug de 5e wachtende in de rij.... al mijn weekboodschappen gratis! Was ter waarde van 80 euro :)

12. Korenbloem86

Korenbloem86 Fanatiek lid

1 mrt 2013
    1.835
    1.343
    113
    Wij hadden het laatst met de bloemen. Volgens de sticker zouden ze tot 9 september mooi blijven, maar de 4e waren ze al bruin en hingen de koppen. Dus manlief er op af gestuurd (durfde zelf ook niet:)) en nu hebben we een mooi bosje rode rozen staan:).

13. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Ok leuk! Dan ga ik ook eens speuren naar verrot fruit in de Jumbo. :D

14. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Dan heb ik wel een slechte ervaring bij de Jumbo bedenk ik mij net. We waren de boodschappen in aan het laden in de auto en de aardappels die we net bij Jumbo hadden gekocht roken verrot. Dat wil je niet ruiken, de geur van verrotte aardappels, die geur is echt verschrikkelijk!!! Dus wij weer naar de info balie, kregen we een andere zak er voor in de plaats, maar dus geen gratis boodschapjes of zo, of geld terug voor de aardappels.

15. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    nou moet vaker naar de jumbo gaan. hier doe ik altijd schapjes bij de deen en als daar dezelfde regel gold..... dan had ik hier een heel opslag aan fruit gehad;) ik spreek ze er vaak op aan maar helaas doen ze er niks mee en laten ze gewoon t rotte fruit of groente liggen:$

16. vgg

vgg Bekend lid

8 okt 2010
    522
    21
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb het wel eens gehad met kaas van de versafdeling. Thuis bij het uitpakken van de boodschappen zag ik dat er schimmel op zat, dus terug gegaan (wij wonen er 100 meter vandaan) en naar de servicebalie. Kreeg mijn geld terug en een nieuw stuk kaas.

Verder al meerdere keren gratis vlees, omdat het de datum van dezelfde dag had. Ook leuk!

In de aanbiedingenbak lag een pot Aardappel Anders van een smaak die blijkbaar uit het assortiment ging. Deze was over datum. Ik gemeld bij een medewerker (eigenlijk toen niet eens gedacht aan gratis product, maar gewoon om vriendelijk te zijn gemeld) en kreeg een andere smaak Aardappel Anders gratis.

Fruit heb ik nog nooit gehad.

17. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Ik wil ook een jumbo!

18. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

Fijn is dat he! Ik heb het hier ook al een paar keer gehad dat ik een zak mocht vullen met groente en fruit, ik wist dat het zo ging maar eerste keer gedaan alsof m'n neus bloedde haha.

Eerste keer voelde ik me ook een beetje beschaamd hoor maar dat went wel ;).

19. Sammelskee

Sammelskee Bekend lid

16 jan 2013
    543
    1
    18
    Roosendaal
    Ik heb het ook wel eens gehad met de kaas. Net gekocht en thuis met openmaken zie ik dat er schimmel opzat terwijl hij nog lang houdbaar was. Ook teruggegaan, geld terug gekregen en nieuw pak kaas. Later nog eens gehad, weer terug gegaan en toen zelfs een bosje bloemen erbij gekregen omdat ik al vaker terug was geweest met die kaas.

Ook eens toen we pizza wilden eten, en de BBQ Chicken was van alle merken op. Gevraagd of ze die toevallig nog hadden liggen. Hadden ze niet liggen, toen kregen we een andere pizza gratis!

20. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Bij de Vomar hebben ze die regel ook. Iets anders kwa invulling maar ik koop daar altijd Noordwoudse kaas en het was een keer over de datum. Ik meld dit en krijg naast excuses prompt een doorzichtig doosje hele luxe bonbons met een bedankt kaartje eraan :D

Deel Deze Pagina