wat zijn jullie ergenissen hihi ben heel benieuwd! die van mij zijn A) Dat mensen niet stoppen bij een zebrapad, terwijl je al bijna oversteek! B) mensen die tijdens het eten met hun bestek schrapen over het bord =; C) Dat mensen in je portomonee kijken als je wil gaan betalen ( dan zeg ik altijd, wil je kijken ik heb echt niks hoor ) D) als ze in de supermarkt me tegen me hielen aanrijden en me dan zo dom aankijken, en geen excuses maken. haha ik zal er vast wel mee hebben, maar dan roepen jullie me voor aso uit
als ik aan de kassa sta en wil betalen en die troela achter de kassa is druk bezig met kletsen over haar date van vanavond ](*,) GRUWELIJK!
Als ik in de stad loopt en de mensen voor me lopen niet door, of staan plotseling stil, of zijn onmogelijk te passeren. Zelfde geldt voor auto's die voor me rijden, maar ipv 80, 50km pu rijden.grr Bellende mensen in de trein (nog erger-> in de stiltecoupe.. KILL) Hard pratende mensen in de trein Luidruchtige, rennende kinderen in de trein Neusophalende mensen in de trein Chagrijnige caissieres, caissieres die met collega's praten. HALLO, HIER IS DE KLANT! Mensen die voor de dertigste keer hetzelfde verhaal vertellen.. Ouders die hun kinderen afbekken, maar ook andersom en waarvan de ouders dan niets zeggen. Ongemanierde mensen.. ik stop geloof ik maar
mensen die me 10x op een dag bellen over iets heel onbelangrijks. hadden ze ok in een x kunnen melden. mensen die niet stoppen bij een zebrapad. als ik alleen ben steek ik ook gewoon over. bumper klevers. ga dan ook vaak onverwachts op de rem en kijk dan in me achteruitkijkspiegel en zie hoe ze zich kapot schrikke. of ik ga expres heel zacht rijden en zodra ze kunnen inhalen gas gaan geven. (om het ze ff af te leren) oude mensen die bij de kassa afrekenen met heel veel kleingeld en er uiteindelijk achter komen dat het niet genoeg is en briefgeld uit hun knipje halen. ik irriteer me aan een verkoopmedewerker die je in een winkel continu achtervolgd en vragen of ze je kunnen helpen. en zo nog veel meer maar laat het hier wel bij.
Peoh, waaraan niet?! - ouders die hun kinderen niet opvoeden - linksrijders - mensen die net onder de maximum toegestane snelheid rijden - mensen die 'ziek' thuis zijn maar wel hun hobby's kunnen uitvoeren, of nog erger: zwart gaan werken in de tijd dat ze ziek thuis zijn - mensen die voordringen (vooal als ze zien dat je hoog zwanger bent) - mensen die geen inlevingsvermogen hebben en denken dat de hele wereld het ziet zoals zij etc etc... Poeh, misschien moet ik me juist irriteren aan mensen die zich teveel irriteren! Haha, even mezelf onder handen nemen...
oude mensen die bij de kassa afrekenen met heel veel kleingeld en er uiteindelijk achter komen dat het niet genoeg is en briefgeld uit hun knipje halen. ik wou het al niet zeggen hahaha ....
Als ik er over nadenk is er stiekem veel te veel waar ik me aan irriteer. Bovenstaande eigenlijk ook wel allemaal, wil even een aanvulling geven aan een stukje van lovewinnie van het bumperkleven. Ik vind bumperkleven irritant als ik geen kant op kan. Dus niet als ik onnodig links rijdt (wat ik eigenlijk bijna nooit doe, maar durf niet nooit te zeggen want soms merk ik dat ik eigenlijk al naar rechts had kunnen gaan) en ik gewoon doorrijdt (dus geen slakje op de snelweg). Ik heb een keer op de snelweg met zwangere buik op de rem gestaan... en ik kreeg dus ruzie. Uiteindelijk zat ik dus nog 1,5 uur met een rotgevoel in mijn buikt terwijl als ik niets had gedaan en gewoon had geprobeerd rustig te blijven dat ik veel relaxter was geweest. Irritatie is dus niet echt een prettig gevoel hahahaa.
* Mensen die wiebelen! Tikken met hun vingers, continu hun voeten heen en weer schudden! etc. Heel irritant! * Mensen die voordringen! (pretpark, kassa etc.) We moeten allemaal wachten! * Mensen die steeds zeggen...Ja hoort erbij he! (als ik ff klaag!) * Als mijn internet niet opschiet! hahahahahah En ik dus een uur moetw achten op een pagina! Pfff..... En verder..al bovengeschreven gedoe over autorijden! Mensen rijd door, houd het netjes en ga niet lopen kleven!
Ik geloof dat ik me aardig bij iedereen aan kan sluiten wat betreft irritaties. Ik denk dat je beter had kunnen vragen; 'waar ergeren jullie je niet aan?', denk dat de antwoorden dan een stuk korter waren, hihi!
veelal wat er allemaal al geschreven is ~Wat ik ook erg verschrikkelijk vind als mensen smakken, ggrrrrr ~aan rommel hihi word straks wat met die kleine ~mensen die alles beter weten, en als ze dan toch geen gelijk hebben dat niet toegeven ~mensen die te laat komen ~rommel op straat, dat snap ik dus echt niet ect ect
Ik erger me aan (vooral) moeders die hun kinderen het slechte voorbeeld geven bij het verlaten van een rotonde: STEEK JE VINGER UIT! Hoe jong je kind ook is, hij of zij leert ervan! Volwassenen die verkeersregels niet kennen: fietsend over een zebrapad (terwijl dit echt voor voetgangers is, dus ik stop als je van je fiets afstapt) Of wat dacht je van die mensen die even snel een boodschapje moeten hebben en op de invalideparkeerplaats gaan staan, uit de auto rennen, en als je er wat van zegt krijg je nog een grote mond! Ze staan toch maar heel even op die plek en ja.. ze zien op dat moment geen rolstoel in de buurt.. aso's Uhmm, hondenpoep op de stoep, kattenkak in de zandbak (oef wat een gerijm!) Alle mensen die altijd maar haast hebben, relax joh! Aan mezelf als ik me erger aan anderen.. Dus ik stop maar! Gr. Brussie
De ouderen die altijd roepen de jeugd van tegenwoordig, als bv iemand door rood rijd ofzo... en wie zijn het altijd die klakkeloos oversteken DOOR ROOD.... idd de ouderen en idd de mensen die altijd bumperkleven enz..
Ik kan me ergeren aan kinderen die ene grote mond opzetten als je iets aan ze vraagt. Mensen die hun katten buiten laten lopen Mensen die voor een lift deur wachten zodat je er niet uit kan met je kinderwagen. Mensen die in een gang pad of midden op straat gaan praten zodat je er niet door kunt. Mensen die je niet uitlaten stappen bij de tram bus of trein Ik kan zo nog wel even door gaan laat ik maar stoppen haha groetjes jolanda
Ik kan er echt niet tegen als mensen eten aan de telefoon. Vooral als ze mij bellen, dan snap ik niet dat ze niet eerst even hun mond leeg eten! En ook als mensen roken, dan hoor ik dat direct. Erg vervelend, vooral toen ik net gestopt was.
oneerlijkheid mensen die hun mening opdringen krijsende kinderen mensen die in de weg staan en niet aan de kant willen gaan als ik achter iemand fiets of loop die rookt :x oude mensen die voordringen in de winkel en mij beschuldigend aankijken alsOF ik wilde voordringen
dan ben je alsnog een bestuurder en hoef je er niet voor te stoppen ik ben het verder wel met IEDEREEN eens, hihi. kan me ook aan alles en iedereen irriteren.
Aan jongeren die het nodig vinden om keihard hun muziek af te spelen op hun mobieltjes in de tram....Voor zover je het nog muziek kan noemen want je hoort alleen maar irritant gekraak... Mensen die extreem langzaam lopen in een winkelstraat en zonder op of omkijken ineens midden op straat stoppen om naar een etalage te kijken zodat je er tegen aan knalt. Mensen die patat speciaal gaan zitten eten in de trein...die uien stinken! De patat trouwens ook. Jamba ringtones Opgevoerde scooters Aan mezelf, omdat ik me nog weleens erger aan dingen...