Bij prenatal is het favoriete knuffeltje van zoonlief helaas uit de collectie gehaald, heb de vervanger en zo ongeveer alle soortgelijke tuttels al geprobeerd maar hij wil alleen deze. Wie o wie heeft er nog een liggen?
Nee, inderdaad de blauwe voldoet niet... die hebben we ook, maar die is net van een ander stofje en het mutsje is dikker en houd dus niet zo lekker vast... eigenwijs ventje he
ochjee, ik zal nog eens kijken op zolder (in dozen voor rommelmarkt of dat man hem al heeft weg gedaan) Hij lijkt er in mijn gedachten op, zal kijken of het de zelfde is.
Volgens mij heb ik hem voor je (Lime groen is hij toch). Hij is zo goed als nieuw want onze dochter kijkt er niet naar om. Ik heb hem volgens mij niet bij prenatal vandaan maar weet het niet zeker het is alweer een poosje geleden. Dus twijfel een beetje of hij precies hetzelfde is. Zal morgen even kijken want hij ligt op haar kamer en ze slaapt nu.
Volgens mij heb ik die aan mijn zusje gegeven en zij is nog niet bevallen. Ik kan eens vragen of ze hem nog terug wil doen. Ze heeft echt veel van me gehad. Weet niet helemaal zeker of het dezelfde is, zal hem daar eens bekijken, als ik op kraamvistite ga! Succes iig!
Hij is mint groen/ zacht groen en ik vrees dat alleen die kleur goed is.... deze voelt ook echt anders aan als de andere merken... Iedereen bedankt voor de moeite!!!