kastje of commode?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door eefje85, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eefje85

eefje85 Bekend lid

28 dec 2009
    592
    4
    18
    Hoi dames,
    Wie kan mij helpen met de vraag of een "echte" commode uit een babywinkel nuttiger is dan bijv. een ladekastje met ongeveer dezelfde afmetingen?
    Het eventuele verschil is mij namelijk niet duidelijk...

Dank jullie wel!

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Er is ook geen verschil. Commode is gewoon een woord voor een bepaald type kastje! :D

Gewoon kopen waar je je prettig bij voelt. Let vooral goed op de hoogte

3. Miran6

Miran6 Actief lid

31 jan 2010
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gewoon kopen wat je leuk vind :D En idd op de hoogte letten is wel een tip. Ik ben zelf een stuk kleiner dan mn man en hebben hier extra op gelet. Dat het past voor ons alle 2 :)

4. UmmKais

UmmKais Actief lid

11 nov 2009
    316
    1
    0
    NULL
    NULL
    Let ook op de diepte, zodat je wel genoeg ruimte hebt om je baby te verschonen.

By the way: ik verschoon mn zoontje op de wasmachine, om maar te laten zien dat het geen bal uitmaakt waar je een aankleedkussen op legt.. zolang dat kussen maar goed past zodat het wel veilig is.

5. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Plus dat je voor dat woord nog een hoop extra betaald ook;)

6. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    En let erop dat je je voeten onder het kastje kunt zetten!
    Scheelt een hoop voor je rug!

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Ik heb een kastje.

Ik ben niet zo groot dus ik heb eentje waar ik goed bij kan.

Overigens zal ik hem toch niet vaak gebruiken. Ik heb Isabella altijd lekker bij ons op bed verschoond.

8. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Hier de HERMES van IKEA en bevalt uitstekend. We hebben maar een kleine ruimte die nu volop benut wordt en we hebben meteen alle kleding voor ukkie opgeborgen. Voor ons de perfecte oplossing omdat de standaard commode te laag voor ons zijn.

Succes

9. Emmeken36

Emmeken36 Bekend lid

hier ook de 3 laden hemnes van Ikea, lekker hoog en genoeg plek voor het kussen en wat spulletjes. Wij zijn niet zo heel groot (ik 1.72 manlief 1.76) maar vonden gewone commodes toch erg laag en bovendien duurr. Zo hebben we nu een commode die later als gewone ladekast gebruikt kan worden.

De kraamverzorgster vond de hoogte ook erg fijn trouwens!

10. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Hier ook grote fans van de Hermes van Ikea. In vehouding niet zo duur, ik vind lades ook handiger dan deurtjes en de hoogte is super! Mijn man en ik schelen ong. 30 cm. maar we kunnen er allebei goed aan staan!

Liefs!

11. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    en ook hier de hemnes maar dan 1.60m breed en 8 lades. het was of een grote commode of een smalle kast en een kleine commode. uiteindelijk waar voor ons geld en de ruimte gekozen en naar Ikea gegaan (wel RVS lange grepen erop gezet zodat het passend is in ons interieur!)

12. bianca3006

bianca3006 Bekend lid

20 aug 2009
    535
    2
    0
    Ommen (OV)
    wij hebben alleen een commode. Bij ons gaat het misschien wel wat laag zijn. Zijn allebei 1.85. Maar goed, dit is makkelijk op te lossen met klossen hout onder de poten.
    We hebben het geluk dat we zelf een beste kledingkast hebben. Dus een extra kast op de kinderkamer is niet nodig. Zou overigens ook niet kunnen want dan wordt het wel beetje krapjes. Nu is het lekker knus....

13. miffy11

miffy11 Niet meer actief

het verschil tussen een kast en een commode van de babyzaak is de prijs :)

wij hebben een dressoir, bevalt prima.

14. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    wij hebben ook de hemnes, hadden hem eerst in onze eigen slaapkamer staan als dressoir, met tv erop,
    nu verhuisd en gaan we hem als commode gebruiken

Deel Deze Pagina