Hoi hoi wij hebben een maxi cosi cabiofix, maar nu had ik de zonnekap die erbij zot open staan maar nu heb ik de zonnekap perongeluk losgetrokken. Weet iemand hoe ik hem weer moet bevestigen? Aangezien hij ook wasbaar is zoals op het zonnescherm staat, zou hij dus ook weer te bevestigen moeten zijn groetjes Danielle
Hier is de handleiding, dan moet je er vast uitkomen. http://www.maxi-cosi.nl/media/producthandleidingen/maxicosi/manual_cabriofix_2010-1.pdf
Bedankt Lin, maar helaas staat er niks in over het bevestigen van een zonnekap die geheel los is. Er staat wel een stukje over de zonnekap, maar dat gaat over als hij nog gewoon vast zit.
Ter hoogte van de beugel waar je de maxicosi vasthoud zitten in de klep waar de zonnekap inhoort 2 haakjes die je niet kan zien, alleen kan voelen, en waar je met heel veel priegelwerk de kap weer in vast moet haken
Ik heb ook een keer gehad dat 1 kant van de zonnekap helemaal los was. Kreeg hem er echt niet weer goed op. Toen ik toevallig een keer bij de prenatal was hebben ze me geholpen. Mijn god wat een priegelwerk zeg!