Kastje voor de wasmachine?!

Discussie in 'De lounge' gestart door , 3 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Onze douche zit op de beneden verdieping en hier staat ook onze wasmachine. Het is opzich een redelijk grote ruimte maar nu de kleine over een paar weken eraan komt, moet er toch even het een en ander veranderd worden.
    We zetten het babybadje in de douche neer en om niet de hele trap en en neer te hoeven willen we in de douche ook een commode maken. Nu hebben we bedacht om misschien een kastje om de wasmachine heen te kopen zodat we op deze wasmachine een soort van 2e commode kunnen creeeren. Klinkt allemaal heel erg leuk alleen wij zijn dus totaaaaal geen klussers dus zelf maken gaat niet. Heeft iemand enig idee (áls het al uberhaubt bestaat?) waar ik een kastje kan kopen die ik om de wasmachine heen kan zetten? :rolleyes:

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

waarom leg je niet gwoon een aankleed kussen op je wasmachiene ben je ook klaar.zo doet mijn vriendin het in ieder geval

3. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    als je de wasmachine in een kastje gaat zetten is de kans aardig aanwezig dat je een klapperend kastje krijgt :p
    misschien toch handiger om het aankleedkussen op de wasmachine te leggen

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja, badlaken eromheen (bijv.) en gewoon een extra aankleedkussen voor daar ;)

5. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ikea heb ik ze gezien, in hun nieuwe boekje!

6. Niet meer actief

Ja dit wilden we ook in eerste instantie doen. Maar de wasmachine is niet zo breed/lang dus het word dan allemaal wel heel erg krapjes. Daarom had ik bedacht dat als ik nou iets koop wat er om heen past, dan heb ik weer iets meer ruimte.

Serieus in het nieuwe ikea gidsje? Ik zal eens kijken want die heb ik een paar dagen geleden nog doorgespit.. :D

7. mona23

mona23 Niet meer actief

gewoon een houten plank erop leggen, aankleedkussen erop en klaar. Je kunt de plank toch breder/langer maken dan de wasmachine.

succes

Deel Deze Pagina