Misschien is kijken op de site van upc of er een storing bij je in de buurt is? En anders ff klantenservice bellen ofzo? Mocht er bij hun niks aan de hand zijn is het misschien je eigen netwerk of netwerkkaart.
Heb jij een pakket van de UPC? Wij hebben een pakket met Digitale tv, internet en telefoon van UPC. Bij ons viel internet ook steeds uit. Dat had te maken met de instelling van de firewall. Dat los je op door naar instellingen van de firewall te gaan en alleen de 'belangrijke' dingen van de firewall aan te vinken. dus alleen de dingen die echt aan staan. (die internet nodig hebben). Ben er niet zo in thuis, maar dit heeft ons geholpen. Hebben sindsdien geen last meer van uitval. Wij moesten anders steeds de stekker van het kastje er uit halen en opnieuw indoen, en verbinding opnieuw opstarten. Heel vervelend dus allemaal.
Bij ons de laatste tijd ook om de haverklap. Hebben hier ook UPC. Ik heb al een paar keer gebeld. Eerst kreeg ik te horen dat ik helemaal geen probleem had. Toen ik zei dat ik wel een probleem had, en dat ik niet voor mijn lol 15 minuten in de wacht stond op zo'n dure klantenservice-lijn, kreeg ik te horen dat hun gegevens niet logen en ik dus wel Heb toen maar opgehangen. Pas nog maar eens gebeld. TOen bleek er een landelijke storing te zijn. Heb er 4 jaar lang nooit problemen gehad, en nu dus continue. Baal ervan!
En daarom hebben wij geen UPC meer. Al jaren niet meer, was toendertijd ook al t geval. En dat had ik een paar hele boze jongens beneden staan omdat die altijd online gamen. Wij zijn dik tevreden over Planet.
Ben toevallig sinds 1 maand overgestapt op upc... en heb er ook last van... gisteren duurde het zeker van 09.00 (misschien zelf nog eerder) tot 13.30 uur voordat het werkte..... Geen internet is rot, maar ik heb op die momenten ook geen telefoon en dat is echt Kl*TE... Ik kan bellen of gebeld worden..... gisteren was er een algehele storing hier in deze woonplaats... dus hoop ik dat het nu verholpen is.... Moet er niet aan denken dat het over een tijd hier begint en dat ik mijn VK en vriend niet kan bellen! Maar zorgen dat ik genoeg beltegoed op mn mobiel heb staan...!
Toen ik net internet had van UPC had ik wel regelmatig last van storingen, maar nu 3 jaar later vrijwel nooit meer last van. *klopt zachtjes op onbehandeld hout*
ja hier ook! soms dagen geen telefoon.. stekker van internet elke keer erin eruit en zoooooooo traag en dat terwijl wij wel elke maand netjes optijd betalen! wij gaan UPC ook opzeggen ben alleen nog aan t zoeken welke provider het nu wordt.
Hier ook last van! Kl*te UPC! Al van het begin af aan flinke problemen. En ernaar bellen helpt ook niet. Dan sturen ze iemand langs waarvoor je moet betalen! Ja daaaag dat gaan we dus mooi niet doen. We gaan overstappen naar een andere, alleen weten nog niet welke...
wij hebben ook al meer dan een jaar erlast van ( maar we krijgen binnekort glasvezel dus om nu te gaan switchen is niks) Wij hebben na de 100ste keer gebeld... en GEEIST dat er NU iets MOETS gebeuren, bij ons was de aansluiting klote.. ze hebben gratis en voor niks een nieuwe geplaats..!
ik heb nu al 6 jaar upc en nooit geen problemen gehad. Ben zelfs nog in de tussentijd 3 keer verhuisd (waarvan 1 keer van Gelderland naar Zuid-Holland) wat ook nooit een probleem was. Heb in die 6 jaar, 1 keertje storing gehad!