Sinaspril wel/niet

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mykelti, 3 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ons mannetje is flink verkouden en heeft lichte koorts. Op zich geen reden om sinaspril te geven. Nu klauwt hij ook veel naar zijn oortjes en bleef vanmiddag maar huilen na zijn slaapje, dus heb hem sinaspril gegeven.

Wat is nu verstandig? Sowieso vanavond om een uur of 10 nog een keer en dan vannacht ook nog? Gisteravond wilde hij niet meer slapen toen hij om tien uur wakker werd voor een voeding, dus denk erg last gehad.

Als zijn oortjes zo blijven, ga ik sowieso natuurlijk naar de HA.

2. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Ik zou 'm idd de nacht door helpen met paracetamol en dan morgen eens kijken hoe zijn temp is zonder en hoe hij zich dan voelt.

3. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ok, dank je wel. Ga ik zo doen.

Overigens fijn spul die sinaspril. Zag me al hannesen met een zetpil... ;)

4. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.248
    4.480
    113
    Voor de nachten doe ik hier nooit moeilijk, iedereen is het huishouden is gebaat bij een zo goed mogelijke nachtrust.

Overdag ben ik veel meer aankijkeriger, maar dan heb ik zelf ook veel meer energie (dankzij de betere nachtrust ;))

Daarbij reken ik af bij mezelf, als ik verkouden ben en koortsig en last heb van mijn oren dan neem ik ook een paracetamolletje

5. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Hier idd ook sinaspril, dochter vindt het ook lekker gelukkig! :D

6. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    zo moeilijk is een zetpil toch niet? ;)

7. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Mss een keer doen om te wennen, maar gemiddeld werkt hij direct een lekkere lading ontlasting eruit als er iets in zijn anus gaat...dan heeft hij weinig nut.
    En mss ook wel een beetje herinneringen aan vroeger...brrr...vond het zo erg. :cool:

Hij vindt de sinaspril ook lekker, dus die houden we erin.

8. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ja, doe ik ook. Sowieso zondag pas voor het eerst een beetje gegeven en dan nog minder dan de toegestane hoeveelheid en ook omdat hij niet stopte met huilen. Normaal ook niet hoor.
    Vanmiddag ook niet meer te doen zonder. Hij was binnen een half uurtje weer redelijk te spreken, dus was toch nodig.

Deel Deze Pagina