Ik hoop niet dat ik in het verkeerde topoc plaats, en anders mijn excuus. Ik ben bezog om opbergdozen te maken van vilt en aan de voorkant wil ik een uiltje Plakken. Echter ik heb textiellijm gekocht wat volgends de verpakking geschikt is voor vilt, alleen het blijft niet plakken. Weet iemad welke lijm ik wel kan gebruiken?
Met een lijmpistool lukt het wel. Is er ook niet meer af te krijgen 😁 Ik maak haar knipjes voor onze dochter en voor mezelf en aan de achterkant van de bloem plak ik vilt, waarmee ik het op het knipje kan bevestigen. Ik 'test' de knipjes dan op zaterdagavond als ik aan het werk ben (café en altijd druk savonds met de borrel) en er is er nog nooit 1 los geschoten
Super leuke spelt Welke lijm doe je dan in het pistool? Ik ben echt een leek in freubelen maar ben dus al vanaf 'dinsdag' op advies van gyn met verlof dus ben maar gelijk met projectjes begonnen
Ik heb bij Xenos een kleintje gekocht van Bison. Je doet er een lijmstaafje in. Op laten warmen en plakken maar😁
Wauw, Luuz, hoe maak je dat? En to: leuke bezigheid, ziet er goed uit! Fijn om te weten van de lijm, ik dacht al dat ik iets verkeerd deed met vilt lijmen
Met lint (kan vele sporten gebruiken, maar ik ben fan van satijn). Meer dan een schaar, pincet, lijm en een aansteker/kaars ben je niet nodig. Is vrij simpel. Dit speldje heeft me maar 2 uurtjes tijd gekost. Elise is er helemaal fan van 😊