heeft iemand enig idee waar ik deze zou kunnen kopen? was gister al bij xenos maar daar is de grootste maat 60bij70 ofzoiets, ik ben opzoek naar n grotere.. xx
jep en erg goedkoop! denk ook bij de blokker op de speelgoed afdeling volgensmij en bij een krea schop natuurlijk dat zullen de betere doeken zijn!
ja action heeft een redelijk uitgebreid assortiment. Bij de blokker staan ze bij ons niet op de speelgoedafdeling, maar gewoon op de 'normale' afdeling. Bij de fotolijsten geloof ik. Bij een hobbywinkel zit je natuurlijk atlijd goed. De doeken zijn van goede kwaliteit en hoeven helemaal niet zo duur te zijn. Zijn ook vaak genoeg aanbiedingen. Ben benieuwd wat je gaat maken.
hier gister nog een kunstwerk met mn kleine meid gemaakt...gebruik die doeken regelmatig! ook leuk om kado te doen
als je echt hele grote wilt, kun je beter naar de hobbiezaken gaan. Pipoos heeft ze doorgaans niet, maar die zaken die echt meer op kunst gericht zijn wel. En vaak ook niet zo heel gek duur voor zo'n doek. De V&D heeft ook wel tot op een zekere grootte doeken staan.
Ik haal mijn doeken meestal bij de Kwantum. Erg goede kwaliteit (net als de verf, acryl) en je hebt ook hele grote. Succes en laat je je creatie nog zien?
ik laat iets maken vriendin van mij kan goed schilderen en gaat n schilderij maken voor in onze woonkamer.. t wordt een hele grote boom in bloesem, heel mooi vind ik zelf.. maar moest zelf n doek regelen dus vandaar!
Sunday, wat mooi zeg. Ben benieuwd naar het eindresultaat. Welke grootte ben je naar op zoek eigenlijk? Mag ik van dit topic gebruik maken om nog even wat anders te vragen aan de artistiekelingen onder jullie?
in mn album staat een plaatje met het idee en de kleuren! t andere schilderij (joanne) vind ik ook heel mooi, laat ik ook nog eens na schilderen..
Wow, gaaf zeg! Dat andere schilderij is ook erg mooi Nou mijn vraag is dus de volgende: Ik gebruik ook de doeken van de action bijv. Nu hoef je daar in principe geen gesso meer op te smeren. Zelf ben ik niet zo gecharmeerd van de structuur van het doek. Nu vraag ik me af, zijn er mensen die er wel eerst een laag gesso op doen en zo ja, merk je veel verschil? Thanx voor de ruimte
Ik zelf gebruik geen gesso want ik maak met acryl eerst meerdere lagen over elkaar en dan verdwijnt de structuur van het doek.
ja dat doe ik doorgaans ook. Wat voor schilderijen maak jij? Ik gebruik ook Acryl verf. Maak ook werkjes met conte en houtskool
action, xenox, hobbywinkel, speciaalzaken, en zelfs de praxis dacht ik. Je krijgt ze tegenwoordig overal.