Hoi! Ik heb net eindelijk een slee gekocht, met een losse rugleuning. Nou kom ik thuis, (opvouwbare) slee staat klaar, maar die rugleuning, ik snap er niks van! Er zitten 4 gaatjes in en 4 vraagteken-schroeven, maar die passen dus niet om 1 houtje van de slee. Er zit ook helemaal geen handleiding bij. Wie o wie heeft een duidelijke beschrijving zodat ik snel nog even kan sleeen voor het donker wordt ?
bedankt! En verdorie, dan passen de schroeven dus niet op de slee, want ze zijn te kort :x. Ik zei het al in de winkel, maar de mevrouw zei dat het wel paste... niet dus! Balen zeg.
Heb je misschien ook een foto van de hele slee met rugleuning? Mijn moeder heeft laatst een slee gekocht met een losse rugleuning. Alleen bij die rugleuning zaten helemaal geen schroeven, en de verkoper zei dat dat zo hoorde. Maar heb geen idee hoe die vast moet.
ik heb m via de site van bart smit gekocht. In de winkels idd nergens meer te krijgen! bartsmit.com - Slee rugleuning
ik heb de rugleuning bij de Intertoys gekocht, gewoon in de winkel. Nou, uiteindelijk heb ik dus de winkel gebeld, ze hebben het geprobeerd en het blijkt inderdaad niet te passen. De leuningen horen bij de sleeen van het model van vorig jaar..... Handig! Ik stond al op het punt om het te gaan ruilen toen mijn man ineens met van die plastic koordjes kwam, die je kan sluiten, en zo hebben we toch nog kunnen sleeen net! Ze vond het geweldig, en ik ook haha! Bedankt voor het meedenken!
Bedankt voor de foto! Maar zo te zien had je er dus wel schroefjes enzo bij de rugleuning? Denk dat ik maar eens een mail stuur naar toys 2 play!
Voor die opvouw slee is er een speciale rugleuning, wij hebben hem ook sinds woensdag namelijk Is heel simpel, mits je de goeie hebt natuurlijk