Hoi Dames, Het is al een hele tijd geleden dt ik hier ben geweerst maar het was allemaal nogal erg druk in ons leventje. Ik zag dat er nog heel veel dames toch benieuwd waren hoe het ons vergaat ivm het in huis halen van ons nichtje. Ons nichtje blijft hier nog wel een geruime tijd ze doet het geweldig hier. Me schoonzusje wilt de ene keer wel wat van d'r de andere keer niet. we hebben wel hele duidelijke afspraken gemaakt en alles instanties die erbij komen kijken word je een beetje heel erg simpel van. We hebben een huis gekocht ja ja in deze tijd we hebben over een paar maanden 5 slaapkamers die wat ruimer zijn net als de rest . Het deed me erg goed om te zien dat jullie toch steeds vroegen hoe het ging. Liefs Fleur1
O wat fijn dat het zo goed met jullie gaat. lijkt me voor je nichtje wel heftig dat haar moeder ene keer wel wat van haar wil ander keer niet.
Wat fijn dat je nichtje het zo goed doet bij jullie. En geweldig dat jullie zo voor haar klaar staan!
Wat goed om weer eens wat te horen hoe het allemaal gaat met jullie en je nichtje. Heb toendertijd je verhaal gevolgd met groot respect. Hoe gaat het verder allemaal met je nichtje?
Hoi Fleur, Fijn dat je weer wat laat horen, heerlijk dat jullie nog altijd voor de kleine meid kunnen zorgen zolang haar mama dat niet kan. Natuurlijk zijn de omstandigheden niet ideaal, maar ze heeft bij jullie wel een veilig thuis gevonden lijkt me Doet haar vader nog wel leuke dingen met je nichtje? En is haar moeder nog altijd opgenomen? Hoop wel dat je wat vooruitgang ziet bij haar!
Hoi Fleur, Wat fijn dat het nog steeds goed gaat met je nichtje en jullie. Jammer dat je schoonzus nog steeds in de knoop zit maar wat een geluk dat jullie er zijn. Hoe is de papa er onder? En instanties...tja...die zijn er om je aan te ergeren Vind het echt nog steeds super dat jullie dit doen voor je nichtje ondanks je eigen drukke familie. En heb vaak aan jullie gedacht.
De moeder is nog steeds opgenomen in een psygiatrische instelling. de vader komt er altijd op zondag ophalen om een uur of 8 en is dan rond 1700 weer terug. dus das wel fijn en als hij door de weeks 's avonds thuis is dan komt ie haar vaak even in bad doen enzo.
Nogmaals mijn complimenten!! Heb heel veel respect voor je. Ging iedereen maar zo met zijn haar/kind/neefje/nichtje om!! Jij verdient echt een lintje!!
hey fleur wat fijn dat het goed gaat met jullie en super dat jullie je nichtje zo goed opvangen. ik hoop dat de moeder goed geholpen wordt, gelukkig laathaar vader nog wel van zich horen.
Hey Fleur, had het per pb ook al gezegd, fijn je weer te zien! Goed dat je zwager zijn gezicht met de regelmaat van de klok zijn gezicht laat zien. Is alleen maar goed voor het meisje en geeft jullie op de zondag wat lucht. Zal pittig worden als ze uiteindelijk terug kan naar haar eigen paps en mams. maar dat is nu dus nog niet aan de orde. En een huis met 5 slaapkamers gekocht! Gefeliciteerd! Hieruit kan ik opmaken dat jullie klaar zijn met het grote dilemma? liefs Fem