Zelf voetbal team foto's laten maken.

Discussie in 'De lounge' gestart door Debaky, 7 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    De meeste van ons kennen ze wel, de voetbal spelers kaartjes zoals de Plusmarkt ze wel eens weg geeft bij de boodschappen of de Panini 365 UEFA kaartjes.

Nu wil ik heel graag zo'n setje kaartje laten maken voor het voetbal team van mijn zoontje maar ik kan werkelijk waar niets vinden waar ik dat kan laten doen.

Heeft toevallig iemand een idee waar ik zou kunnen kijken?

Uiteraard heb ik zelf al aardig wat gegoogeld maar dat gene wat ik vind bestaat niet meer of vragen de hoofdprijs.

Of heeft iemand een idee waar ik zelf kaartjes kan ontwikkelen van klein formaat? De meeste webshops beginnen bij de standaard maten maar ik wil ze dan echt in die kleine maatjes.

Maar goed, iemand die mij hiermee verder kan helpen?

Ik ook altijd met mijn ideetjes ;)

2. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Geen idee eigenlijk,

Hier hebben wij een boek vol van het team van ons zoontje en andere teams van zijn club, de plus heeft hier 1 keer per zoveel jaar een actie van, gaat hetzelfde als hoe het nu met de plaatjes gaat alleen dan met teams uit onze woonplaats misschien de plus eens vragen ? Kennen ze bij jullie misschien ook wel maar het is maar eens per zoveel jaar, heb er ook andere mensen uit andere woonplaatsen over gehoord dus heel onbekend bij de plus is het niet

3. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Dat hebben wij inderdaad ook alleen doen ze hier ieder jaar een andere regionale sport kiezen. Zo was het afgelopen keer de Hockey vereniging. En dan moet je je als gehele club opgeven volgens mij, bij mij gaat het nu puur om dit team van 8 spelers en drie trainers zeg maar.

Ik wil dus als het waren 8 setjes maken waarin iedere speler zit en een kaartje waarop de trainers staan.

Deel Deze Pagina