Kat al bijna 2 uur kwijt

Discussie in 'De lounge' gestart door Sann, 14 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pina

Pina Actief lid

22 nov 2006
    467
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Zuid-Holland
    Wat fijn dat hij terug is! Hopen dat 'ie het nou voorlopig niet meer in z'n hoofd haalt om te ver uit de buurt te gaan!

2. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Hoop ik ook niet nee. Vandaag in ieder geval zeker niet, de deur blijft mooi dicht.

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.092
    3.875
    113
    Oh gelukkig! Lekker platknuffelen maar!

4. Niet meer actief

k wou net zeggen: komt wel weer terug, maar ik zie dat ie er al is :D

5. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    En hij is alweer over de schutting verdwenen. Geloof dat ik er aan moet gaan wennen dat ik m geregeld voortaan een tijdje kwijt ben. Weet alleen niet goed wat ik dan moet als ik weg moet. De rest binnen halen en voor hem de schuurdeur een stukje open laten ofzo zodat ie tot ik er weer ben daar kan schuilen?

6. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Is een kattenluikje geen optie voor jullie?
    Dan kun jy gewoon weggaan, en kan ie naar binnen als ie dat wil.
    Oja, zou em wel een adreskokertje aan zn halsband doen, of nog beter, em laten chippen.
    Als er dan (onverhoopt) iets is, of iemand vind hem en weet niet van wie hy is, dan kunnen ze dat nachecken by de dierenarts ofzo.
    Pfff wat laat ie je elke keer schrikken zeg!

7. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Waarom laat je je katten niet gewoon lekker gaan?
    Die drie van mij zijn echt de hele dag buiten, ik zie ze soms in de struiken ravotten of op het schoolplein achter elkaar aanhollen.
    En als ze dan moe zijn en honger hebben komen ze naar binnen.

8. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik ben het met Annabella eens... gewoon lekker laten gaan. Hier is het hetzelfde. Ik roep ze allevier naar binnen als ik weg moet en komen ze niet of 1 ervan, dan hebben ze pech. Ze vinden echt wel een schuilplekje als het regent. Laatst kwam savonds een van de katten niet naar binnen toen we naar bed gingen, de volgende ochtend zat ze bij de achterdeur te miauwen, snel wat eten en toen liep ze zo weer de tuin in.

9. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @ san waarschijnlijk is tie geschrokken...

maar als ze 1 keer van huis geweest zijn lusten ze er wel pap van !
    die van mij moesten naar buiten omdat ze mijn hele huis vergalt hebben als ik aan het werk was !
    eenmaal buiten nergens meer last van , ze hebben eerst een jaar een zendertje omgehad van de petfinder , ideaal !
    nu zijn ze zenderloos maar ze hebben ook een chip !

L.sybje

10. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    onze kat was gisterochtend vroeg weg naar buiten gegaan, nadat ie had gevochten met een muis, en bloedvlekken had achter gelaten. ze is de hele dag niet thuis geweest en we waren wat bezorgd omdat we die bloedvlekken hadden gezien, uiteindelijk werden we vannacht wakker van dr. was ze dus mooi zon 16 uur weggeweest..
    ach die katten gaan steeds vaker en verder op onderzoek uit, die beestjes zijn nieuwsgierig en alles is spannend. ze komen (bijna) altijd wel weer terug.

we hebben een kattenluikje dat dag en nacht open staat, die beestjes hebben hier echt een luizenleven, kunnen doen en laten wat ze willen. behalve op het aanrecht komen ;)

11. jimmy

jimmy Bekend lid

14 jul 2006
    757
    0
    16
    Fryslan
    Die van ons zijn ook hele dagen buiten...hier wordt er niet gek opgekeken als een van onze katten een dag niet thuis komt, we hebben een kat en die heeft regelmatig een weekje vakantie, dan zien we hem een week niet !
    Ze redden hun snel hoor, dat valt allemaal wel mee !

Ik zou ze gewoon laten gaan !

12. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    We willen inderdaad een luikje in de deur zetten, maar moeten dan eerst aan een ander paneel voor de deur zien te komen. Zijn we mee bezig.
    Ik wil ze niet de hele godganse dag als ik er niet ben buiten laten. Dat vind ik gewoon geen prettig idee. Maar ik zal inderdaad moet leren om ze een beetje los te laten. Diablo helemaal, want die is nieuwsgierig. Die andere 2 gaan zelden tot nooit verder dan 1 tuin verderop.
    Gechipt zijn ze alledrie hoor.

Deel Deze Pagina