Ik hoorde vanmorgen op de radio dat 2/3 van de mannen hulp krijgt bij het aankleden *met stropdas bv*,en/of dat hun vrouwen kleding voor hen uitzoeken. Nou weet ik van m'n vader dat m'n moeder hem soms wel kleding klaar legt om aan te trekken, haha. Hoe zit dat bij jullie mannen/vrienden? Zoeken jullie zijn kleding uit *zowel dagelijks als met winkelen* of doet hij dat zelf? Ik zal eens kijken of ik er een polletje bij kan maken!
nee......hij is oud genoeg om het zelf te doen hahaha....ik vindt zo`n dingen echt belachelijk sorry...
Nee ik doe dat niet. Soms vraagt me man wel welke stropdas mooier staat bij de blouse die hij dan aan heeft, maar meer niet
oh hell no!!!!! dat doe ik pas als hij 80 en dement is!!! geen denken aan dat ik zijn kleren uit ga zoeken hihi
hahah je poll......antwoord: Nee, hij zoekt zelf kleding uit & kleed zichzelf aan stel je voor je moest hem ook nog aankleden nu bedoelde je het vast anders maar staat er zo gek
hahaha, ik vind het dan ook erg grappig dat m'n moeder dat wel doet bij m'n pa.. niet altijd hoor Ze zijn allebei in de 50, maar mijn pa heeft totaal geen 'gevoel' voor mode, dus hij heeft het echt nodig om soms 'gecorrigeerd' te worden
Bij het winkelen wil ik nog wel eens een suggestie doen, of als cadeautje een kledingstuk meenemen voor hem. Dat doet hij voor mij ook, hij is súper om mee te nemen als je gaat winkelen. Maar bij het aankleden help ik echt nooit. Dat kan hij héél goed zelf, en hij zit ook niet te wachten op advies. Ik heb dus voor de 1e optie gekozen. Ja, ik help soms met uitzoeken.
Helpen bij het aankleden (of eigenlijk: bij het uitkiezen 'wat doe ik aan vandaag') ken ik alleen bij zeldzame gevallen van extreme kleurenblindheid.
hihi Trouwens misschien als we straks heeeeeeel erg oud zijn dat je het gaat doen....dat doen volgens mij bijna alle vrouwen Eigenlijk zie je toch wel dat als je ouder bent dat wij vrouwen meer voor de man gaan zorgen he
Haha ja dat klopt Zo zie je maar weer dat wij vrouwen echt zorgzame 'types' zijn Wat hebben die mannen het toch getroffen met ons, hihi!
Mijn man heeft geen last van kleurenblindheid en is geen kleuter meer. Hij mag me vragen hoe ik iets vind en in de winkel pak ik er echt wel eens iets wat hij kan passen omdat hij dan toch bezig is maar het voor hem klaar leggen...hell no.
Nee hoor, hij zoekt zelf zn kleding uit Ga hem echt niet helpen, heb een grondige hekel aan winkelen dus dat mag ie lekker zelf doen.. Omgekeerde wereld hier, hij kan rustig een hele ochtend of middag in de stad vertoeven op zoek naar nieuwe kleding
Is t dan echt zo raar als iemand t wel doet? Als ik jullie reacties zo bekijk, dan ben ik wereldvreemd......... Ja, ik doe t dus wel. Mijn man koopt nooit kleding, alleen als ik echt aandring. Als hij t alleen zou moeten kopen komt hij echt met de meest rare combi's aan. Sorry, maar ik hoef niet voor schut te lopen naast m. Ook leg ik zijn schone goede kleding klaar in het weekend, voor na het douchen.
Hij is oud genoeg om zijn eigen kleuren uit te zoeken en aan te kleden Maar het komt wel eens voor als ik in de stad ben en ik zie een mooi kledingstuk dat ik dat meeneem voor hem. Vind hij tot nog toe nog steeds mooi, dus denk dat we redelijk de zelfde smaak hebben. Ook vraagt hij het wel eens of ik een nieuw shirt of nieuwe broek wil halen voor hem. Dus ik heb optie 1 gedaan.