onze kat blijft ook binnen. wat kan ik boos worden als ik zo iets hoor over mensen wat dieren zo mishandelen,bah!, dat ze maar precies hetzelfde doen met diegene wat een dier dit aan doet!
Vannacht hebben je dingen gedaan die ze niet mogen omdat ze niet naar buiten wilde. De een heb de trap gebruikt om op te pissen de ander heeft op de mat gepoept, ik kon gelijk aan het werk na het opstaan, nu zijn ze even buiten maar de regen zijn ze ook geen voorstander van. Bij ons vanavond geen vuurwerk, dat vind ik nogal tegen strijdig ben ik wel boos op andere en zou ik het zelf wel afsteken.
Onze kat is de afgelopen nacht buiten geweest. Nu binnen, buikje vol en die slaapt dan vervolgens zowat de hele dag. Mag ook niet meer naar buiten.
Alle katten zijn binnen. Eergisteren waren 2 van de 4 ontsnapt. Gisteren hebben we ze toch binnen kunnen halen, dochter hielp mee. Papa, mama ik zie tortie, tortie zit hier hoor papa. Vandaag en morgen blijven de katten binnen. Zodra het rustig is mogen ze weer naar buiten.
Bij mij liggen ze nu te slapen, die komen ook niet meer buiten. Heb de trap inmiddels afgedekt, en de matjes weer schoon hoop dat ze zich netjes gedragen en de kattenbak gaan gebruiken ipv het halve huis
Wij hebben nieuwe buren.....brrr...die steken de een naar de ander af.....katten vinden het helemaal niks
De ene kat zit gewoon in de vensterbank naar buiten te kijken naar wat er allemaal gebeurd. En de ander is wel gestrest al de hele dag. Ze kunnen wel naar buiten toe kattenluik is open, maar kiezen ervoor om binnen te blijven. Vriend is net wel even de tuin in geweest met de stress kat omdat hij zijn behoefte moest doen, en niet alleen naar buiten durfde.
Onze poes vindt het ook niets. Tot nu toe slaapt ze boven, maar ik verwacht dat ze om middernacht naar beneden komt om onder de bank te kruipen en in de voering gaat zitten. Daar blijft ze tot dat het rustig is, en komt vanzelf weer naar buiten.
Hier liggen er al 2 rond een uur of 3 onder de bank. Heb ze niet meer gezien. De jongste van 12 weken geeft er niks om. Gaat in de vensterbank zitten kijken en weer verder spelen.
Die van mij zaten alleen met de harde knallen en rond 0.00u onder de bank naast elkaar. Nu liggen ze alweer gezellig naast me op bed. Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Onze katten deden hetzelfde als andere dagen, slapen op bed en op de stoel. Ze hebben nergens van op gekeken. We woonden tot enkele weken terug midden in de stad, daar hoorde je elke dag wel boem. Met oud en nieuw leek de stad wel in de brand te staan. We wonen nu op het platteland, in een klein dorp. Hier was het relatief rustig, de dagen ervoor hoor je niks. Vanaf 22.00 hoorden we af en toe een pot en verder viel het mij reuze mee. Lekker rustig voor onze dieren.
Als eerste wens ik iedereen en gelukkig nieuwjaar!! Gisteravond lag er 1 onder het bed en 1 in zijn mand tot een uur of 12 en daarna onder het bed. Om half 6 vanmorgen wilde meneer en mevrouw naar buiten en maakte ze me wakker. Nu lopen ze heerlijk door het huis te rennen, echt zo van pfff wat een rust.