Ik wil met mijn Heilige Birmaan graag een nestje, Ze is nu 8 maanden oud, en ik weet niet wanneer ze voor het eerst krols gaat worden. Maar welke leeftijd is het best om haar een nestje te laten krijgen. Is 1 jaar niet te jong?
Een jaar of anderhalf is prima, iets eerder, iets later kan ook. Voor de gezondheid van de poes is vroeg steriliseren dus beter. Ik zou ook nooit de pil gaan geven totdat het nestje komt om eerder genoemde reden. Als de krolsheid heel hevig verloopt zou dat voor mij echt reden zijn om van het nestje af te zien en de poes te laten steriliseren! Nogmaals: puur met de gezondheid van de poes in het achterhoofd![/quote]
klein updatje: poezebeest is inmiddels gestereliseerd, vond het zelf doodeng Maar het is goed gegaan en het is een compleet ander beestje! Nu, 1 week na de operatie loopt ze weer lekker relaxt rond en kan ze de rust weer vinden om te gaan liggen en eten, ze is al weer wat aangekomen! ben blij dat ik het heb laten doen, bedankt iedereen!
mja.. wat dat betreft maken wij osn meer druk dan de poes over het algemeen fijn dat alles goed gegaan is