Zwangerschapsdementie: gaat het ooit over?

Discussie in 'De lounge' gestart door Pendrag, 16 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Kennen jullie dat? Alleen thuis dus koken is al snel teveel moeite maar is ook een kans om eens te eten wat hij niet lekker vindt. Pannenkoeken dus vandaag! Ik was vanmiddag al aan het genieten van het vooruitzicht om later pannenkoeken te gaan eten. Maar tijdens het bakken zagen ze er al niet zo lekker uit. En ze smaken ook min of meer naar oud karton. Ja hoor, deze muts is vergeten eieren in het beslag te doen :confused: :( . Hoe dom kun je zijn :(: :oops:

2. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    haha ik ben nog steeds zo dement als een deur.

3. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Maar aan jouw tekst onder je banner te zien kan het zo zijn dat jouw ene zwangerschapsdementie nu overloopt in de andere of niet?

4. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    De ergste dementie verdwijnt op den duur, alleen is het bij mij nooit meer zoals vroeger geworden :oops:

5. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    volgens mij heb ik er ook last van........vandaag mijn tas met portomonnee en rijbewijs, telefoon op mijn werk laten staan :rolleyes: . Gelukkig had ik de huissleutels in m'n jaszak zitten.anders had ik ook nog 3 kwartier voor een dichte deur gestaan. #-o

groetjes Lonneke

6. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    haha daar had ik nog niet aangedacht. Hopelijk is het wel een stuk minder dan bij Daan. Want dat was wel heel erg bij hem. Ik moest de eerste weken echt opschrijven hoelaat hij had gedronken want ik vergat indere keer de tijd.

7. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Het wordt nooit meer zoals vroeger vrees ik... ik was echt scherp maar nu. Pfff ben voortdurend mn sleutels en portomonee kwijt en als we weggaan blijf ik controleren of we alles bij ons hebben omdat ik niet meer weet of ik het had gecontrolleerd. Verder gaat de tijd zo snel met 2 kids dat ik soms gewoon een verjaardag vergeet, zo kijk ik op de kalender en is het de 9de en ik kijk weer en het is de 16de... pffff.

Het leed dat moeder zijn heet

8. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Dat werden dus magnetron pannenkoeken uit de supermarkt.....

Ik hoop ook dat het over gaat, dit soort domme akties zijn me veel te herkenbaar

9. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Ik had zaterdag mijn fiets in een winkelstraat gezet en toen wilde ik weer naar huis toen wist ik toch niet meer waar ik hem neer had gezet :confused: dus dat werd lopen naar huis,na het eten weer gaan zoeken uiteindelijk gevonden,lagen mijn sleutels nog thuis #-o

10. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Meid toch, das ellendig. Je laat mij er wel enorm mee lachen. Dan vallen die kartonnen pannenkoeken van mij weer reuze mee!

11. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Bij mij kwam het pas na de zwangerschap. En goed ook! Diploma's en rijbewijzen in de supermarkt onder kopieerapparaten laten liggen, onder de douche staan en niet meer weten of je je haren nou al gewassen had of niet....vreselijk! Maar langzaamaan wordt het bij mij minder.

12. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    O, dat douchen! Dat heb ik ook. Moet ik echt mn haar voelen of mn tanden om te kijken of die al schoon zijn. Erg toch?

13. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Na de zwangerschap van mijn dochter had ik niet zoveel last maar nu na de geboorte van mijn zoontje :rolleyes: Ik vergeet echt alles moet alles opschrijven.Vraag me dus af of het ooit wel goed komt :)

Liefs,Claudia

14. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort

:) sorry maar ik kan het niet laten! :)

15. miss anita

miss anita Bekend lid

22 jan 2006
    796
    0
    0
    ja ben ook nog steeds zo dement als wat.

16. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Perfectioniste en dementie gaat echt niet samen, bah :( . Ik baal soms echt van mezelf en voel me idd ook super dom dan. :oops:

17. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Oh nee toch he, jullie gaan me toch niet vertellen dat dit na de bevalling gewoon blijft :cry:

Ik heb er ook ontzettend last van.
    Zelfs hubbie valt het op en die vraagt zich wel eens af wanneer ik weer "normaal" ga zijn.
    En dan beloof ik altijd nog eventjes mop en dan is het weer goed, zal hem dit maar niet vertellen dan ;)

Laatste tijd lach ik er eigenlijk alleen nog maar mee!

Groetjes Monique

18. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :( ehhh waar ging dit topic ook al weer over? hihi ;)

19. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Ik heb hier ook VRE-SUL-LUK last van. Het is echt verschrikkelijk, ik was al een warhoofd, nu lijk ik af en toe wel niet helemaal goed bij mijn hoofd.
    Mijn zus had me er al voor gewaarschuwd, maar ik dacht 'ach dat zal wel meevallen'. Nou niet dus.
    Ik ga morgen een prikbord kopen want ik vergeet gewoon alles.

20. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Echt, sinds ik zwanger ben is ons huis omgetoverd tot een gele kerstboom met post-its, en dan nog gaat het fout...maar toch nog maar drie maandjes?!? Please....laat het ophouden :(

Deel Deze Pagina