Ik kom overal jurkjes tegen (in verschillende topics) en wil eigenlijk ook wel een leuk jurkje Nou zie ik af en toe van die jurkjes bij vrouwen met aan de bovenkant een andere stof dan bij de rok. Het lijkt alsof het uit 2 delen bestaat en het rokgedeelte begint vrij hoog en loopt dan iets wijd uit. Wie snapt wat ik bedoel en weet waar ik het kan vinden? En zou zoiets ook geschikt zijn als je een buikje hebt? Ik heb op zich nog een prima figuur maar mijn buikje is toch net even niet zo plat meer als een paar jaar (en 2 kinderen) geleden..
Hm, ja beide jurkjes komen in de buurt maar is niet precies wat ik bedoel. Je ziet ze vaak in wat 'stoerdere' variant. Met bovenkant zwart en rok van zwart/grijs gewerkte stof of bovenkant creme of grijs met zwarte rok.
Hihi nee.. is allemaal niet echt wat ik bedoel Wel lief dat jullie allemaal zo meedenken trouwens Het is een wat stoerder jurkje, deze zijn allemaal nog best gekleed/tuttig.
Waar heb je deze plaatje vandaan? Vind het zo'n leuk jurkje! @Ts: Ik heb even geen idee dan wat je bedoelt. Had alleen deze stijl jurkjes in gedachten.
Haha, ook niet Ik zie overigens een hoop leuke jurkjes voorbij komen Maar nog steeds niet wat ik bedoel.. Stom he? Ik zie best wat meiden ze dragen maar kan het zelf niet vinden.. Volgende keer anders maar vragen aan iemand die het draagt waar ze het gekocht heeft.. Het is ook helemaal geen spannend jurkje, vrij simpel maar dus wel leuk..
zoiets? Collectif Clothing - 50s Ahoy pencil skirt black white Steady Clothing - Sarina Button Slit pencil skirt red
Ik denk dat je vooral bij van die goedkopere zaakjes moet kijken.. waar ze ook van die jumpsuits enzo verkopen. Daar hebben ze veel jurkjes met bovenkant spijkerstof etc. Of op de markt.