Hoi meiden, Voor degene die al meerdere kindjes hebben voelde het bij jullie ook alsof je kindjes groter was als de eerste? Ik voel dit beebje zo duidelijk en soms doet het zelfs een beetje pijn... En als ik buk lijkt het soms of hij klem komt te zitten en dat ie daarop reageert door weg te schieten met het geen wat er op dat moment voor/knel zit. Nou is deze wel geschat op 400gram groter maar dat schijnt normaal te zijn bij een 2de v/h zelfde geslacht.mijn eerste was 3446gr en deze ruim 3850 geschat. Maak me toch een beetje zorgen omdat mn eerste bevalling al helemaal niet lekker ging..... Wie herkent dit??
Ik had bij m'n tweede ook het gevoel dat m'n buik meer gevuld was met baby Hoewel de vk hem toch lichter schatte was hij inderdaad wat zwaarder dan m'n eerste. M'n eerste was 3330 gram en de tweede 3650 gram maar de bevalling van de tweede ging een stuk makkelijker
Ja hier precies hetzelfde. Deze baby is ook wel een stuk drukker moet ik zeggen maar heb idd ook het idee soms precies te weten hoe het ligt.
Ja hier ook dat gevoel. Ik zei het afgelopen week nog tegen mijn verloskundige: ik heb het gevoel dat deze baby groter is! Mijn buik is groter maar ik voel deze ook beter en het lijkt wel alsof deze baby ook sterker is. Volgens mijn VK is het vaak zo dat een tweede kindje wat groter is. Nog eventjes en dan komen we erachter of het ook daadwerkelijk zo is!
gelukkig ben ik niet de enige...probeer mezelf maar een beetje gerust te stellen met die gedachten en dat het wel goed komt