Arme Guus... ben gek op ouwe katten... Hij heeft een goed leven bij je gehad, dat geloof ik vast. Als je hem kon laten gaan na zo'n lang leven, het nemen van zo'n zware beslissing... dat is LIEFDE. Sterkte, meis.
ohww wat erg stanen staan in mn ogen. Heel veel sterkte met het verlies van je mooie kater! Knuff Ikke
Veel sterkte! Gelukkig heb ik dat nog nooit mee hoeven te maken, je diertjes zijn eigenlijk toch net kinderen.
OOOO ale: wat vind ik dit erg voor je en wens je dan ook veel sterkte toe met dit verlies . liefs Jessie33
Iedereen bedankt voor jullie medeleven. Het doet goed te weten dat zoveel mensen met je meeleven op dit forum.
Lieve Astrid, Veel sterkte meid! Helaas weet ik precies wat je voelt momenteel. Ik heb vorig jaar mijn kat verloren, omdat ie pal voor mijn deur is aangereden. De dader heeft niet eens het respect gehad te stoppen. Onze kat was eigenlijk gelijk ter plaatste overleden, dus heb ik hem geen pijn meer zien lijden. Wat erg dat jij nog moest besluiten om hem in te laten slapen. Gelukkig weet je zelf dat je hem 16 mooie jaren hebt gegeven. Nogmaals sterkte! Liefs Cindy
ook ik weet hoe je je voelt meis... mijn kat is ook nog niet zo lang geleden aangereden en overleden... ook deze lafaard is doorgereden ! Ik wens je heel veel sterkte ! liefs xx Maris