Jeetje zeg, wat erg!!!Heel erg veel sterkte. Een huisdier kan een heel groot verlies zijn, ik weet er helaas alles van, zelfs 1,5 jaar later nog veel verdriet. Moeilijk hoor omdat aan zo'n kleintje uit te leggen, denk niet dat ze het echt snappen idd. Wat een enorme eikel zeg, dat hij/zij doorgereden is. Was het geen bekende auto bij jullie uit de buurt? Vind het echt afschuwelijk zeg als er een kat word doorgereden.........word er altijd emo van als ik het hoor, zie of lees.verschrikkelijk!Gelukkig heeft hij voor de rest niet geleden, dat is ook wel weer een geruststelling. Nogmaals heel veel sterkte met jullie verlies
Allereerst: gecondoleerd, vreselijk! Ik heb zelf ook katten en dat zijn mijn oogappeltjes. Ik heb dit eerlijk gezegd nog nooit meegemaakt met de dierenambulance. Mijn vriend heeft ook een keer een kat aangereden, die is toen gestopt (hij heeft wél fatsoen!) en is het beestje achterna gegaan in het struikgewas. Hij heeft in het holst van de nacht de dierenambulance gebeld die direct kwam, was er binnen 5 minuutjes. Die man heeft hem gevangen en direct naar de dierenarts gebracht, alles is weer goedgekomen en die man was erg blij dat mijn vriend had gebeld omdat dat het leven van de kat heeft gered. De kat had een bekkenfractuur, maar is weer helemaal hersteld. Deze dierenambulancemeneer was dus heel erg aardig. We hebben nooit stilgestaan bij kosten, ik wist ook eerlijk gezegd niet dat de dierenambulance zo zijn geld vraagt. Ik dacht dat die rondkwamen van vrijwillige donaties Ik vind het schandalig dat het in jouw geval zo is gelopen, bah!
Beetje late reactie nog, maar onze computer was kapot. Beter laat dan nooit. Iedereen super bedankt voor de reacties. Wij wachten overigens nog steeds op de rekening. (die ik gewoon ga betalen als hij komt) En ondertussen hebben we een nieuwe huisgenoot. Gertje.
allereerst: Sterkte! Ons hondje is vant zomer zomaar dood neergevallen achter het huis dus weet hoeveel pijn dat kan doen.. Wij moesten afgelopen zomer dierenambulance bellen omdat er een hond aan was komen lopen.. Meestal is de rekening rond de 50 euro.. kan minder maar ook meer zijn.. Ook wij kregen te horen dat omdat er geen juist adres bij de chip zat wij de rekening van 90 (!!!) euro kregen, als we het niet contant in huis hadden, zouden ze wel even een rekening opsturen maar dan kwam er 3 euro administratiekosten overheen.. echt te belachelijk voor woorden.. de rekening was zo hoog omdat het een bekende hond was die vaker los door het dorp liep.. Snap nog steeds niet waarom ze dan geen gegevens op schrijven van dat beest maar goed.. Uiteindelijk kwam de eigenaar alsnog opdagen toen de dierenambulance de laatste dingen invulde..