Hallo Meiden! Ik ga maandag 27 juli trouwen!!Helemaal zin in!! We hebben er voor gekozen om geen feest te gaan geven en lekker samen op vakantie te gaan van dat geld..en te trouwen met ze tweetjes met ieder een getuigen! Dus heel klein! Alleen nu een klein probleempje....hoe gaat we de dag invullen! We trouwen om half 10..dus best vroeg!!We dachten dan hebben we de heledag nog hahaha... We willen uit eten gaan sávonds met ze tweetjes en er een leuke gezellige dag van maken!! Maar heeft iemand een leuk idee om te gaan doen??? Liefs Nikky
Ten 1e alvast van harte gefeliciteerd! Mischien is het leuk om naar Giethoorn te gaan, daar een bootje te huren en dan lekker romantisch varen. Weet niet of je dat kent maar dat is heel erg leuk. Moet je wel mooi weer hebben trouwens. Verder zou ik het zo eigenlijk niet zo snel weten. Ik wens je alvast een hele fijne dag!
S'morgens willen we idd nog wat drinken met de getuigen!! Daarna de dag samen door brengen!! Bedankt voor de felicitatie's!!!... Bootje varen is ook leuk ga effies google! En hi thea is ook leuk!! Liefs Nikky
- bruidsreportage - high tea / brunchen - bootje huren - Luchtballon - Verwendag / Sauna Zou allemaal kunnen