Zie net dat je zwanger bent!!! Gefeliciteerd!!!!! Jouw man was ook militair toch?? Of herinner ik het me fout??
Lag gister heerlijk vroeg op bed, vandaar beetje late reactie,.. Klote zeg dat je nu weer moet wachten, maar goed, nog 1 nachtje! Wel goed natuurlijk dat er niet iets gelijk opviel buiten de verhoging om, maar ja, wat zullen ze in het bloed vinden?? Inderdaad wel goed dat hij eet ja, erg belangrijk! Maar eet hij die korrels nu nog? Of heb je ze nu even uit de bak gehaald o.i.d? Pff beterschap voor je beessie hoor. En succes met afwachten voor de uitslag! Laat je het nog weten? Liefs, Savannah
Hoi Savannah! Dank je voor je reactie! Het lijkt iets beter met hem te gaan. Maar morgen afwachten, ze hebben bloed geprikt om kattenziektes uit te sluiten... en dat zijn er nogal wat! Pffff!!! XXX
Zeker om de FeLV en FIV uit te sluiten!!! Hebben ze verder geen nierwaardes en leverwaardes ed gecontroleerd?
Ja, ze gaan op alles controleren. Morgen horen we het. Maar heb het idee dat hij zich wat beter voelt. Hij eet en drinkt wat meer. Maar ga nog nergens van uit... wachten duurt lang!!!!!
Pfff, spannend hoor. Wel gunstig dat het al een stukje beter gaat Laat je morgen weten of/wat er aan de hand is? Sterkte! Tijd zal wel langzaam gaan nu hoe laat worden jullie gebeld?
Jemig wat een zenuwslopende dag zal het zijn vandaag! Hopelijk komt er niks ergs uit. Ik hou dit topic in de gaten
Jeetje, het is wat allemaal!! Inmiddels 10:00 geweest weet je al iets? Ik ben benieuwd, hoop dat het beter gaat en dat er niks ernstigs is! Liefs, Savannah
Hey meid, Is er al nieuws? Wat lullig zeg dat je gisteravond nog te horen kreeg dat je weer langer moest wachten
Hej iedereen! De uitslag gaf niks bijzonders aan, gelukkig maar! Maar toen ik belde was zijn eigen arts er niet dus moet morgenmiddag nog een x bellen dan kan zij de uitslag vergelijken met het onderzoek. Heb andere brokjes gekocht, die lijkt hij lekkerder te vinden en kattenmelk. Want de pondjes die hij af gevallen is moeten er wel weer aan. We houden hem goed in de gaten want het zou nog blaasgruis kunnen zijn. Maar ik ben nu wel een stuk geruster dan vorige week.
Hey! Wat fijn dat er geen gekke dingen uit kwamen zeg! Dat moet een hele opluchting zijn. Nu hopen dat hij zn kattenbrokjes interessanter gaat vinden dan de korrels in de bak Wij hebben een kat met blaasgruis en dat is met speciaal voer prima op te lossen gelukkig
Ja weet ik, we houden in de gaten hoe vaak hij plast. En als ze erge pijn hebben met plassen dan kan het ook zo zijn he.
Ja klopt! Waardoor wij er achter kwamen was dat onze kat heeeeeeel vaak op de bak ging. Maar ook doordat ze soms in huis had geplast! Nou dat was echt heel gek, want hadden we nooit eerder meegemaakt. Verder had ze nog wel eens de neiging om met haar achterste over de grond te schuren. Waarschijnlijk voelde het branderig ofzo?