Hoi Meiden, Weet iemand of je een pet kan wassen in de wasmachine? Vind het hoog tijd worden dat die van vriendlief even in de was gaat 8) Er staat geen waslabel of iets dergelijks in. Het is overigens een Nike pet (weet niet of het wat uitmaakt )
dat gaat hoor, had voor dochterlief van de zomer ook zo'n pet voor de zon, in de wasmachine en weer zo goed als nieuw.
Bij ons gingen ze vroeger altijd in de was, we sportten ook altijd met een pet op nl. Harde stukje in de cap bleef gewoon goed bij ons.
Ik zeg ja dat kan. Maar mijn man zegt nee dat kan niet. Hij vind de petten niet meer lekker zitten na die grondige en nodige wasbeurt. Hij vind dat de pet dan wel krimpt.
Gewoon in een emmer met een sopje op de handwas en dan liggend droge, dan blijft de pet het mooist! Niet wringen, dan zit ie niet lekker.
Ik doe de petten van mijn vriend ook altijd mee met de normale was in de machine en daarna in de droogkast. Hij heeft er nog niet over geklaagt en zoals ik kan zien blijven ze toch even mooi.
Ik denk een Belgische wasdroger ja. Leuke taal vind ik altijd als je op die gekke woorden stuit op fora.