Kat en Baby geen veilige combinatie

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sjarrel, 16 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Dat zag ik 1 van onze poezen daarnet ook doen zeg! Stond op het traphekje en HOPLA op de klink staan en deur open! Heb gelijk de klink rechtop gezet.
    Moet je trouwens niet doen als je kat een halsbandje draagt..dan beter naar beneden!

2. Lidwien

Lidwien Actief lid

27 okt 2005
    104
    2
    18
    Vrouw
    Breda
    onze kat is ook echt heel lief voor Thijs..als ik Thijs de fles geef komt de kat altijd naast mij liggen..maar als Thijs gaat brabbelen is tie weg, dat vind ie eng denk ik..wat bij mij geholpen heeft om de kat uit de box/kinderwagen te houden, was om wat opgeblazen ballonnen erin te leggen :)

3. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Wij hebben hier thuis ook een beestenboel; 3 katten (een pers en twee europeese korthaar) een hond (kruising husky x duitse herder), een ratje (husky) en 6 kippetjes (4 legkippetjes, 1 welsumer en 1 barnevelder). Mijn regel is dat je, ongeacht over welk dier je het ook hebt, ze nooit alleen mag laten met je kindje. Als ik naar de wc moet en Silvester ligt in de box dan zorg ik ervoor dat de katten buiten zijn en neem ik Lasco (de hond) mee de gang in. Zo kan Silvester ongestoord in zijn box blijven liggen. En bij de trap staat een hekje (voor de hond!) en de deur op zijn kamertje is altijd dicht als hij er in slaapt evenals de tussendeur beneden.

Deel Deze Pagina