Volgens de verloskundige heb ik een rustig kindje + dat mijn placenta ook nog eens aan de voorkant ligt..... wat is nu de frequentie dat ik haar zou moeten voelen voor ik aan de bel trek bij mijn verloskundige? even een voorbeeldje van deze afgelopen week: zondag: keer of 6 gevoeld maandag dinsdag en woensdag toen ik aan het werk was: amper gevoeld 1-3x per dag donderdag: voor haar doen behoorlijk actief vandaag, nog nauwelijks gevoeld, af en toe een plopje of wat geplaag op mijn blaas. ook word ik wel een beetje onzeker dat het gene wat ik voel nog steeds ploppen zijn en geen echte schopjes. moet ik het hier mee doen of zou er meer aan de hand kunnen zijn? alvast bedankt!
Hoihoi, Er zit geen cijfer aan het aantal keer voelen per dag vast. Vanaf 28 weken willen we graag dat je je kindej elke dag een keertje voelt. Je kindje kan net naar je rug liggen te trappelen en daar merk je niets van. ALs je je zorgen maakt ga dan even een uurtje met je handen op je buik liggen of zitten. Krijg je geen reactie dan moet je even aan de bel trekken maar voel je de kleine bewegen, of dit nu een plopje is of een flinke trap dan is het prima! MAAR als je je zorgen maakt dan moet je ook gewoon bellen hoor! Imke