Geweldige foto's weer. En zo schattig dat zo'n kleintje jouw dochter zo geweldig vind. Gingen jullie dat poesje nou ook houden?
Ze zijn met z'n allen verhuisd naar de krabpaal en kijken amper nog om naar de doos. Ze poepen en plassen op de kattenbak en eten brokjes. Ze worden groot!
Ik denk dat ze allemaal kortharig zijn... Tenminste de kitten foto's van langharige katten van die leeftijd die ik heb zijn ze al duidelijk een stuk pluiziger.
Ze zijn maandag 9 weken. Ze doen het allemaal enorm goed behalve Malin. Die komt niet aan wat we ook proberen. Ze heeft vaak vieze oogjes en ziet er ook niet heel gezond uit. De dierenartsen hebben haar uitvoerig gecheckt en helaas konden die beide ook geen reden vinden. Ze loopt vermoedelijk zo'n twee weken achter ook qua ontwikkeling. Dat heeft er voor gezorgd dat wij nu voor alle andere kittens toch een huisje hebben gezocht en dat Malin als enige bij ons blijft. In de hoop dat ze dan sowieso meer bij Kitty kan drinken aangezien ze nu geen schijn van kans maakt tussen Marshall en Muffin, die zijn al ruim 1,1 kilo terwijl Malin nog maar net 500 gram weegt. Ik voed haar nog steeds bij en ben continue met haar bezig. Ik vind het wel vermoeiend en ben eerlijk gezegd erg blij dat ze binnenkort uitvliegen. Ik moet sinds deze week zelf insuline spuiten en dat icm de schoolvakantie maakt dat ik wel echt uitgeblust ben nu. Mia gaat volgend weekend naar haar nieuwe huisje. Mindy die week er op en Muffin en Marshall vertrekken op 11 september samen. Muffin Marshall Mia Mindy en Marshall Malin