Succes! Vraag of de dierenarts je wil helpen met leren om kittens sondevoeding te geven mocht het niet op gang komen. Zo hebben wij 1 kitten kunnen redden. Flesvoeding is zo lastig.
och spannend zeg!! hopelijk gaat het vandaag en de komende weken goed (en dan toch de rekening maar delen met de eigenaren van de kater?)
Wat verdrietig dat ze een keizersnede moet ondergaan. Ik hoop dat het goed gaat met haar en de kittens. En natuurlijk hoop ik ook dat je de kittens niet hoeft te voeden, maar dat moeders straks wel (voldoende) melkproductie heeft. Succes vanmiddag!
Nou plottwist: maar liefst 5! kittens. Ze maken het allemaal goed en Kitty is sinds dat ze een beetje helderder is heerlijk aan het moederen. Ze drinken wel maar of er echt effectief melk is zal de weegbeurt vanavond uitwijzen. Het zijn drie poesjes en twee katers. Variërend van gewicht tussen de 80-100gr. Zo bijzonder. Echt een mix van beide. De dierenarts gaf aan dat de moederkoeken al aan het loslaten waren dus dat een keizersnede echt de beste keuze was. Kitty is direct ook gecastreerd dus daar ben ik ook blij mee.