Ze hebben het allemaal maar goed getroffen bij jullie. Ze krijgen in ieder een goede basis mee. En wat een mooie kittens.
Even een snelle update, ik ga zo op bed want ik ben kapot haha. Het gaat goed met de kittens. Ze hebben de volgende namen gekregen Mia, Mindy, Marshall, Muffin en Malin. Malin wordt nog steeds elke 2 uur bijgevoed. Ze wegen op dit moment het volgende. Drie van de vijf zitten al over de verdubbeling van hun geboortegewicht dus ik ben super trots op Kitty! Ze doet het zo goed. We verwennen haar lekker met vers vlees. Vandaag een krabpaal gekocht, moest er toch maar aan geloven straks met 5 rondlopende kittens haha. Best een ding want ik ben nogal gehecht aan een strakke woonkamer zonder (katten)speelgoed
Fijn om te lezen! Hij groeit wel wat minder hard maar hij groeit in ieder geval, goed dat je nog blijft bijvoeden! De gewichten van de andere kittens zien er in ieder geval top uit! Zat wel te denken, van hetgeen ik snap van kattengenetica, als het goed is kan er geen volledig rood poesje geboren worden, alleen torti. Weet je zeker dat het geen 3 rode katertjes zijn? Misschien heb ik het fout hoor maar ik dacht dat het zo in elkaar zat. Ben ook (nog) geen professional haha. Ik heb dus net 2 kittens aangeschaft waarmee gefokt mag worden en een (eigenlijk 3) fokker die mijn mentor wil zijn dus nog nieuw in deze wereld... Vanuit huis wel wat ervaring met katten fokken...
Hij valt inderdaad gelukkig niet af. Het is echt een poesje, tabby Het is meerdere keren gecheckt haha. Ik heb er niet extreem veel verstand van maar Kitty haar moeder was donkergrijs, vader was crème. Zij is ook compleet crème. De rest van de kittens waren grijs. Dit was Kitty als kitten Wat voor ras kittens heb je nu?
En naar aanleiding van @Majo1983 toch nog eens het geslacht bekeken en wat blijkt Malin is een poesje en Muffin een katertje.. ik heb ze denk ik de eerste dag (voordat ik ze bandjes om had) door elkaar gehaald
Ooooh @bozoe ik vind dit z'n leuk topic. Wat is het toch genieten die kleine kittens! Wat fijn dat Kitty het zo goed doet en de kittens zo goed aankomen. Zo te horen hadden Kitty en haar kittens geen betere baasjes kunnen hebben.
Oh leuk zeg! Wat een enorm schattig kitten was ze! Misschien dat ze dan toch stiekem een torti is met heeel veel rood en heeel weinig grijs. Of ik snap het gewoon nog niet dat kan ook haha. Wij hebben 2 Maine Coon kittens gereserveerd, ze komen pas in augustus. Een blue silver tabby poesje en ik twijfel nog tussen 2. De een is mooier qua kleur (black smoke tabby) maar een beetje schrikkerig, de ander is een blue cream torti en een heel relax poesje. Ik ga het liefst voor een goed karakter, ze komt in een druk huishouden dus ik wil wel dat zij zich ook fijn voelt bij ons dus waarschijnlijk wordt het het torti poesje maar misschien trekt het smoke poesje nog bij. Deze is zeker: En het wordt 1 van deze 2:
Oh ze zijn alle drie prachtig! Maar karakter zou bij mij ook de doorslag geven zeker als het een druk huishouden is. Wat betreft ons crème poesje.. het is mij ook een raadsel. Er zit echt 0 zichtbaar blauw (grijs) in maar dit is een foto van het geslacht dus dat lijkt me overduidelijk een vrouwtje toch? want dit is een katertje
Even jullie dagelijkse portie kittenspam. Ik eet ze op denk ik, zo schattig zijn ze Mindy Mia Marshall We hebben besloten er twee zelf te houden. Het zal vermoedelijk twee uit deze drie worden maar ik laat het ook afhangen van het karakter
Het is inderdaad een poesje zo te zien. Soms is het lastig maar deze is wel echt overduidelijk! Speling der natuur misschien. Op zich jullie mamapoes ook, want uit grijze moeder + rode kater komen normaal alleen tortie poesjes en grijze katers haha. Misschien dat er bij mama ergens op het voetzooltje of in haar oortjes ofzo een grijs vlekje zit dan kan ze beide kleuren wel weer doorgeven aan de katjes. Geen idee. Soms denk ik dat ik het snap en vervolgens blijkt dan dat dat toch niet zo is! Blijft toch complexe materie die kleurvererving. Ze zijn echt té schattig zeg! Superleuk om te zien hoe ze steeds groter worden! Blijf vooral updates plaatsen, ik vind het ook echt mooi om te zien en geniet met je mee!
Ik lees stiekem mee, I LOVE CATS Maare dat dacht ik dus ook en ik wilde graag een kater. Gekozen voor een volledig rood exemplaar 'want dat zijn altijd mannatjes'... Bleek toch echt een vrouwtje bij het eerste dierenarts bezoek. Dierenarts had het zelf ook nog nooit gezien, komt heel weinig voor, maar kan dus wel
Oooooohh ik ben echt zó verliefd, vooral op Mindy en Malin! ❤️ Wát een dropjes. Ben iedere dag m’n man jouw foto’s aan het spammen.
Wat zijn ze schattig. Snap helemaal naar je er twee zelf wilt houden zou ze ook niet weg kunnen doen. Vind Mia wel apart met die streep op der hoofd.