Patroon gezocht omslagdoek knippie nr 2 2008 winter

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Buddytje, 11 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    Wie o wie kan mij nog helpen aan het patroon van onderstaande omslagdoek! :D Wil hem zo graag maken.

babyomslagdoek

2. manonii

manonii Actief lid

15 aug 2011
    325
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik kan even geen link plaatsen vanaf mn tel,maar als je bij google : knippie 2008 omslagdoek intikt, staat als 7e een hit van een engelse site sewing reviews. Hierop moet je je wel aanmelden om het patroon te zien,dus ik hoop dat je er wat aan hebt

3. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    Bedankt voor de tip. Ik denk dat je als free member geen patronen kan downloaden of wel? Ik kan namelijk als free member alleen de review lezen. Of ik moet heel scheel zijn hoor. :p

4. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
  5. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ik heb het patroon ook wel, maar wil hem liever neit kwijt, en scannen van een patroon is een beetje drama...

trouwens dat kindje op de foto gaat haar armen breken bij een ongeluk...

6. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    hoezo gaat die haar arm breken ?

7. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    Bedankt voor de reacties. Inmiddels heb ik hem en ga zsm ook leuk zo'n doek maken! :D

8. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.136
    8.869
    113
    Misschien omdat ze gebogen onder de gordeltjes (lijken te) zitten?

Ik zou er ook openingen in maken voor de gordels...vond het zelf heel onhandig om het er allemaal omheen en langs ed te moeten ' vouwen'. Had het idee dat de baby dan helemaal niet veilig in het autostoeltje zat. Heb om die reden in de doek die ik had waar geen gaten in zaten zelf gaten geknipt.

9. Angellove90

Angellove90 Bekend lid

2 mrt 2011
    731
    0
    0
    Student Vastgoed & Makelaardij
    Noord-Brabant
    Wel een hele leuke omslagdoek, maar ik zou persoonlijk ook gaten maken waar de armpjes uit komen. Ten eerste voor de veiligheid, en en ten tweede, omdat mijn dochter erg beweeglijk was, en het niet oprijs stelde als ze haar armpjes niet vrij kon bewegen.

Deel Deze Pagina