Onze kat heeft het in het begin gedaan met de box! Hij ging dan lekker op het boxkleed liggen! Op een gegeven moment heb ik het boxkleed er uit gehaald en sindsdien gaat hij er niet meer in. Ik heb sinds een paar dagen het boxkleed weer in de box gelegd en hij is er nog niet in geweest *klopt heel hard af* De slaapkamer deur van de babykamer hebben we altijd dicht, als wij toevallig even naar binnen lopen, dan mag hij best mee. Hij kruipt dan onder het bedje en gaat daar dan even liggen tot we er weer uit lopen.
Mijn katten mogen ook graag op schone was liggen... Ik leg over mijn schone stapel was die ik nog moet strijken of opvouwen altijd zo'n plastic rechthoekige wasmand op de kop eroverheen, totdat ik ga strijken. Werkt perfect! Verder na het strijken en opvouwen gelijk ff opruimen in de kast anders dan is het weer raak!!!!! Met die deuren die openstaan daar had ik nog nooit over nagedacht. Dat zal ik straks ook wel krijgen als mijn zoontje wat ouder is en zelf boven gaat spelen en zijn deur open laat staan. Ik lees dus mee voor tips
Natmaken met de plantenspuit. Bij ons mag de poes niet op de slaapkamers komen. Maar we hoeven gelukkig maar 1 deur dicht te houden boven bij de trap naar de gang.
Toevallig hadden wij het van de week ook over de kat. En toen we terug dachten aan de echte opvoed periode, riepen wij al dit word straks helemaal niks. Alluminium vind ze leuk om mee te spelen. Plastic vind ze heerlijk om bovenop te gaan liggen. Plantenspuit schrikt ze een keer van, om je de tweede keer uitdagend te gaan zitten aankijken om na het spuitje zich te gaan zitten poetsen. Alleen de balonnen weten we niet. Ik voorspel dat als het bij ons zover is dat het voor heel wat hillarische taferelen gaat zorgen. TS veel succes en hopelijk ook een beetje humor, met het "proberen" af te leren van je kat!
Ik heb ook een kat die overal op en in gaat liggen. Ik heb op bed een sprei gelegd, zodat het geen kwaad kan als de kat er toch op gaat liggen. De kinderwagen even afdekken met een oude handdoek of iets anders. Iets wat makkelijk te wassen is. Succes groeten Jane
Weet niet of de tip van ballonnen al is gegeven? Ik deed ze niet alleen ín het bedje of de box.. Maar hing ze ook aan de zijkanten zodat poezemans er niet in kon springen.. En als ze er niet bang voor zijn; poezenpootje pakken.. Nageltje wat naar buiten duwen en lekprikken die ballon! Moet je eens kijken hoe leuk ze het dan vinden!
Ooeeeeh weet je wat gemeen is?? Mijn katten zijn zich echt wild geschrokken; ik heb de wagen expres laten staan. Ik keek om een hoekje. Zodra één der poezenkinders in de wagen sprong, stopte ik de stekker van de stofzuiger in het stopcontact (die had ik klaargezet). Hij vloog eruit en nu is de wagen dus eng.
Goed topic. Ik heb ook twee katten die gek zijn op zachte plekjes om te gaan liggen. Ik vrees dus ook voor de box... Kinderkamer is geen probleem, katten komen niet boven. Kinderwagen gaat waarschijnlijk de trapkast in (althans, dat zijn we nu van plan... misschien dat we ons nog bedenken). Dus: balonnen, aluminiumfolie, en creatief met de stofzuiger. Ben heel benieuwd!