Woensdagmiddag is mijn poes aangereden (ruim 1 jaar). Donderdag kwam ze voor het eerst niet thuis om te eten, zaterdag maakten we ons zorgen en hebben we een foto van haar op Facebook gezet. Daarop werd gereageerd dat ze aangereden was in een drukke straat dichtbij ons, en dat haar staart nog op straat lag helemaal eraf gescheurd Er zijn 2 mensen die het hebben zien gebeuren en ze zeggen dat mijn poes in de struiken aan de andere kant van de drukke straat is ingerend. Gisteravond ben ik daar wezen kijken en roepen, geen gehoor. Vanmorgen weer..... Hoe zorg ik ervoor dat de poes tevoorschijn komt?
Als haar staart eraf is gereden ben ik bang dat ze in een hoekje of plekje is gaan liggen waar ze vaak komt om te sterven. Ze zal wel veel bloed zijn verloren en haar evenwicht is helemaal weg sus ver zal ze niet zijn. Of je moet haar goed zoeken op de plaats van aanrijding of vaste plekken maar ben bang dat ze niet meer zal leven. Sterkte
Ahhh wat ontzettend zielig! Ik weet niet hoe de poes weer tevoorschijn komt. Ik zou de komende tijd elke dag een rondje doen en roepen. Misschien ook met brokjes in een pak/blik schudden terwijl je roept? Is ze trouwens gechipt? Als ze dan bij een dierenarts wordt gebracht weet de da gelijk van wie de poes is. Heel veel sterkte! Hopelijk komt ze vandaag uit zichzelf gewoon naar huis.
Ik ben ook bang dat dat het geval is. Hopelijk vindt je haar toch nog en is ze nog te redden. Sterkte!
Ach wat sneu . Hebben deze mensen die het hebben zien gebeuren niet de dierenambulance gebeld? Ik zou inderdaad ook elke dag even een rondje doen. Meer kan je denk ik ook niet doen. Wel een hele nare situatie. Helemaal omdat je niet weet hoe het met haar gaat en of ze nog leeft. Sterkte!
Heb je haar al opgegeven bij Amivedi? En de dierenartsen in de buurt gebeld? Zou ook regelmatig naar buiten gaan en haar proberen te lokken met snoepjes of brokjes. Vaak de naam roepen enzo. En toch ook de bosjes doorzoeken. Heel veel sterkte! Hopelijk vind je haar nog.
Brrr, vreselijk dit!! Heel veel sterkte, ik hoop dat ze door iemand is opgevangen. Ik vrees anders het ergste, gezien het bloedverlies.
Aaah wat sneu Ik ben bang dat ze niet meer thuis komt, maar ik hoop voor jou van wel. Heel veel sterkte!
[QUOTE="dds, post: ] Er zijn 2 mensen die het hebben zien gebeuren en ze zeggen dat mijn poes in de struiken aan de andere kant van de drukke straat is ingerend. [/QUOTE] Ik zou bij goed daglicht gewoon even flink in die struiken zoeken. Kan best zijn dat ze daar ergens ligt..... Sterkte! Hier is jaren geleden in een ijskoude week onze binnenpoes ontsnapt. Totaal gedesorienteerd geraakt, omdat ze het buitenleven totaal niet kende. Uiteindelijk een week later is ze mager en doodgevroren terug gevonden in de tuin van een achterbuurman. Vreselijk!
Ach wat sneu...ik vrees ook het ergste. Ik neem aan dat ze gechipt is? Als ze bij de dierenarts terecht komt of de dierenambulance dan hoor je het sowieso. Ik zou ook goed in de bosjes gaan zoeken. Echt heel sneu..
[QUOTE="dds, post: ] Hier is jaren geleden in een ijskoude week onze binnenpoes ontsnapt. Totaal gedesorienteerd geraakt, omdat ze het buitenleven totaal niet kende. Uiteindelijk een week later is ze mager en doodgevroren terug gevonden in de tuin van een achterbuurman. Vreselijk![/QUOTE] Aaah sneu! Wij hadden vroeger alleen binnenkatten en daar is er ook eens 1 van ontsnapt. Die heeft het 7maanden volgehouden buiten! Ook de winter. Toen vonden we hem ineens in de straat! Hij had wel een geweldig mooi wit gebit van al die muizen eten Waarschijnlijk hield hij zich schuil in de huurhuizen die gebouwd werden.
Ach jeetje. Ik vrees ook het ergste al hoop ik voor jullie van niet! Heel veel sterkte, ik hoop dat jullie haar snel vinden en duidelijkheid hebben.
Denk wel dat je echt de struiken in moet... als haar staart er echt af is en ze bloed zal ze in shock raken... weinig kans dat ze dan reageert op brokjes of roepen.. Hoop dat je der snel vind!