Vandaag een beetje rare misstap gemaakt en daardoor flink gekneusde ribben. Ben zelfs bij hap geweest wegens enorme pijn die na een nies veel erger werd. Helaas niet veel aan te doen dan pijnstilling. Wie ook al eens meegemaakt en hoe die eerste pijnlijke dagen door te komen?
Ik heb het jaren terug eens gehad na een operatie. Ik kon helemaal niks meer, iedere beweging deed zeer en slapen kon ik alleen zittend. Heb heel veel pijnstilling genomen en na 'n week werd het wat minder. Heel veel beterschap.
Paar maanden geleden tijdens zware bronchitis. Meer dan rusten en pijnstillers slikken kan je helaas niet doen. Wel vond ik rechtop slapen minder pijnlijk dan plat liggen. Succes, je kan er nog wel even last van houden helaas.
Dit had ik ook afgelopen juni. Vervelende was dat ik dan door de bronchitis/longontsteking nog heel veel moest hoesten, terwijl dat hoesten zoooooveel pijn deed! Dan hield ik m'n eigen ribben vast En niezen inderdaad ook, of lachen, of ademen, of al het andere. Omdraaien in bed, opstaan, pfff. Gelukkig kon ik toen het ergste over was wel nog naar m'n werk, maar ik heb inderdaad meer pijnstillers (8 paracetamol + ibuprofen p.d.) geslikt met een veel langere nasleep dan na mijn keizersnee. Dus sterkte! Lekker voor je laten zorgen en zelf rustig aan doen.
Dank jullie wel. Gelukkig hoef ik deze week niet te werken. Vannacht redelijk geslapen door zware pijnstilling die ik gisteren op de hap gekregen heb. Gelukkig is man vandaag ook thuis.
Heb het gehad na een flinke val en toen ik hard niesde ging de andere kant ook nog eens zeer doen. Inderdaad voldoende pijnstilling, rustig aan doen, zo min mogelijk tillen en zitten ging mij ook beter af dan liggen. Ik moest helaas gewoon werken, maar probeer zoveel mogelijk je rust te pakken. Overigens kan je er nog heel lang last van hebben.
Hier ook een paar maanden geleden. Kon op een gegeven moment niet eens meer mijn bed uitkomen van de pijn, mijn man moest me er uit tillen. Pijnstillers en medicijnen tegen het hoesten werkten niet, het werd alleen maar erger, toen heb ik een antibioticakuur gekregen en toen kwam ik er vanaf. Nou ja, van de oorzaak dus. Ben er uiteindelijk ruim 3 maanden zoet mee geweest. Sterkte!
Bah, ik heb dat ook gehad na een harde val op mijn rug. Inderdaad wat de andere dames hier zeggen, veel rusten en veel pijnstilling. Helaas kan je er weken last van houden. Sterkte!
Zelf gelukkig nooit gehad, maar mijn man wel. Werkelijk alles deed zeer toen ondanks pijnstilling, heeft hij er toch wel 6 weken echt flink last van gehad voor het minder werdt, Maar meer dan rustig aan en op vaste tijden pijnstilling nemen is er niet aan te doen.
aller eerst beterschap! ik zag dat je deze week niet hoefde te werken, vakantie? dan zou ik me ziekmelden wand anders kost het je je vakantie dagen.